Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:25:37 GMT

۸ پروژه کشاورزی در دامغان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۱۳۷۰

۸ پروژه کشاورزی در دامغان افتتاح شد

هشت پروژه بخش کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی در دامغان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دامغان ظهر امروز همزمان با هفته جهاد کشاورزی با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

محسن طباطبائیان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان در این دیدار، گزارشی از فعالیت‌های بخش کشاورزی را در این شهرستان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان دامغان قابلیت مطلوبی برای تولید محصولات متعدد کشاورزی دارد، گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی، هشت پروژه بخش کشاورزی آماده افتتاح شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها با صرف اعتبار دو میلیارد و 903 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده است.

طباطبائیان افزود: استخر ذخیره آب کشاورزی، پرورش بوقلمون و سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار برخی از پروژه‌های قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان است.

امام جمعه دامغان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: با توجه به نیاز ارتزاق، مردم نیازمند شما هستند و شما در حال خدمت به مردم هستید.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان خدمات‌دهی به مردم ولایتمدار شهرستان دامغان را امری مهم دانست و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها میزان خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان افزایش یابد.

انتهای پیام/74003/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی افتتاح دامغان امام جمعه کشاورزی افتتاح دامغان امام جمعه هفته جهاد کشاورزی شهرستان دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی به جد در این استان پیگیری می‌شود افزود: حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی به ویژه عامل زمین کشاورزی نه فقط برای حمایت از اقتصاد کشاورزی بلکه برای حمایت از کل اقتصاد کشور امری ضروری است. وی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خواست تا بدون استعلام از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نکنند تا متحمل هزینه و خسارت نشوند. معتمدی پور افزود: عوامل گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی به طور مستمر در حال گشت بوده و تغییر کاربری‌های غیر مجاز را شناسایی و اقدام لازم انجام می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی استان به خاطر امنیت و ثبات موجود در این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم ناجا محقق شده است. مدیر جهاد کشاورزی بویراحمد هم گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۳ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده روستای موردراز شهرستان بویراحمد با حضور، نماینده دادستان، یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی، قلع و قمع شد.  جهرم شاکریان ادامه داد: قلع و قمع انجام شده در مساحت۳هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی کشاورزی بوده که شامل ۹ مورد دیوارکشی غیر مجاز در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ بوده است.

دیگر خبرها

  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین