Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حقایق پور گفت: طرح المان شهدای مفقودالاثر استان قزوین بیش از دوازده سال است که مطرح شده اما هنوز به سرانجام نرسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛غلامرضا حقایق پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به مصوبات مربوط به حوزه بنیاد شهید در کارگروه استانی، اظهار کرد: طبق مصوبات در جلسه استانداری برای شش شهر در استان قزوین که قطعه ایثارگران مشخصی نداشتند با پیگیری‌های اداره کل برای سه شهر از جمله شهر نرجه، شریفیه و سیرجان قطعه ایثارگران در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بند دوم این مصوبه طرح المان شهدای مفقودالاثر است که این طرح بیش از دوازده سال است که مطرح شده اما هنوز به سرانجام نرسیده است و امیدواریم با همکاری دوستان در شهرداری و شورای شهر کارشناسی‌های مربوطه صورت گیرد و این طرح به نتیجه نهایی برسد.

گلزار شهدای روستاها به طرح هادی الحاق می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین بیان کرد: بند سوم این مصوبه موضوع راه‌ها و جاده‌های دسترسی به گلزار شهدا است که برای این طرح هم از سوی اداره حمل و نقل و راهداری اقداماتی صورت گرفته است.

حقایق پور تاکید کرد: بند چهارم این مصوبه مربوط به الحاق گلزار شهدای روستاها به طرح هادی است که برای این موضوع جلسات مختلفی شکل گرفته و هم اکنون در شهرستان البرز اجرایی شده و مابقی شهرستان‌ها نیز در دستور کار است.

این مقام مسئول در پایان گفت: بند آخر این مصوبه موضوع تهیه آمار و گزارش کامل از گلزار شهدای روستاها است که توسط اداره کل روستاها این بند انجام شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم