Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش ارجمندزاده روز پنج‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این سامانه به منظور کنترل بهینه ‎تردد ‎ناوگان حمل و نقل درمحوطه‌های بندری طراحی شده که نتیجه پیاده سازی آن، کاهش ترافیک در مبادی ورودی و خروجی و همچنین محوطه های بندری اداره کل است.

وی بیان کرد: پیش از این در فرآیند درخواست ورود کامیون، نیاز به مراجعه صاحبان کالا یا نماینده قانونی آنها وجود داشت که با پیاده سازی سامانه یاد شده، علاوه بر حذف فیزیکی و کامل اربابان رجوع، همه مراحل درخواست به صورت الکترونیک و از بستر اینترنت انجام می‌پذیرد که این امر منجر به حذف اسناد کاغذی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمندزاده ادامه داد: با این رویه همچنین تخلفات اداری و جعل اسناد به طور کامل غیر ممکن شده و گام مهمی در پیشگیری از قاچاق کالا  است.

وی افزود: تخصیص بهینه درخواست‌های ورود ناوگان حمل و نقل، علاوه بر افزایش رضایت‌مندی مشتریان و ذینفعان بندر، منجر به سرعت بخشی در فرآیند تخلیه و بارگیری کالا می‌شود.

ارجمند زاده ادامه داد: با توجه به پوشش دهی کامل سامانه برای کالای عمومی، کانتینری و نفتی در هر دو رویه واردات و صادرات همه ترددها در زمان پیش بینی شده به بندر ورود می‌کنند. 

وی بیان کرد: بهینه‌سازی فرآیندها برای تحقق هدف‌های سازمانی و افزایش رضایت‌مندی هموطنان، از اولویت‌های طراحی سامانه مدیریریت تردد کامیون‌ها بوده است.

ارجمندزاده گفت: با توجه به برنامه دوم اصلاح نظام اداری کشور در خصوص توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، سامانه مدیریت تردد کامیون گام مهمی در تحقق پیاده سازی دولت الکترونیک بوده و در آینده نزدیک، توسعه سامانه در بخش ارتباط با سایر سامانه‌های نرم افزاری سازمان های همکار از قبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور دریافت اطلاعات مجوزهای تخلیه و بارگیری، صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: پیاده سازی این سامانه در راستای هوشمندسازی بنادر و تحقق هدف‌های دولت الکترونیک است و هموطنان گرامی برای درخواست ورود ناوگان حمل و نقل نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر پیاده سازی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در دیدار با عباس صوفی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از فعالیت مجدد منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال خبر داد.

وی در حالی از این خبر مسرت‌بخش پرده برداشت که توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند وارد فازی جدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد ۱۴ سال مسکوت بود، ادامه داد: این منطقه در آستانه فعالیت مجدد و واگذاری است. جهان‌آباد یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان همدان تلقی و بستر خوب و اثرگذاری برای توسعه به شمار می‌رود.

حقیقی عنوان کرد: با توجه به تنش‌های آبی در منطقه، در جهان‌آباد زمینه مناسبی برای ایجاد «بندر خشک» وجود دارد، امیدواریم با حمایت نمایندگان، این موضوع عملیاتی شود و رفتن به سوی این کار مزایای بسیاری دارد که از جمله آن جلوگیری از هدررفت منابع است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه منطقه ویژه جهان‌آباد و رونق آن یکی از دغدغه‌های اصلی ما تلقی می‌شود، ادامه داد: به اعتقاد من همدان نیاز به صنعت خودروسازی دارد و منطقه جهان‌آباد این ظرفیت را دارد که در این زمینه کمک‌حال باشد.

عباس صوفی با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی توسعه اقتصاد، پویاییِ شهرک‌های صنعتی است، تبیین کرد: برنامه‌ریزی برای فعال کردن واحد‌های تولیدی در روستاها، یکی از اهداف مهم ما خواهد بود و تمام تلا‌ش‌ها در نگاه کلان، توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • برنامه جهانی غذا: نیمی از ساکنان نوار غزه گرسنه هستند
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی