Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@14:17:05 GMT

اعمال محدودیت تردد سفر دریایی به جزایر هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۱۴۷۹

اعمال محدودیت تردد سفر دریایی به جزایر هرمزگان

الله مراد عفیفی‌پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان درباره محدودیت‌های اعمال شده در تردد به جزایر هرمزگان، اظهار کرد: تا روز جمعه ۳۰ خرداد همه سفر‌ها به جزیره قشم، هرمز، لارک وبلعکس با محدویت انجام می‌پذیرد. با توجه به تدابیر اتخاذ شده در ستاد مبارزه با شیوع کووید ۱۹ استان کلیه خدمات در بنادر مسافری و حمل خودرو به شکل محدود و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدظهر ارایه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که تداوم این محدودیت‌ها بعد از روز جمعه منوط به تصمیمات ستاد مبارزه با شیوع کرونا استان است، افزود: این محدودیت‌ها علاوه بر بنادر مسافری شامل بنادر حمل خودرو (پهل –لافت) نیز است.

وی با تاکید برلزوم رعایت اقدامات بهداشتی و مراقبتی در بنادر، شناور‌ها و در طول سفر دریایی، تصریح کرد: محدودیت تردد اعمال شده به منظور حفظ سلامت هموطنان وانجام اقدامات کنترلی ومراقبتی در بنادر و شناور‌ها صورت گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شیوع کرونا سفر دریایی استان هرمزگان ستاد مبارزه با شیوع کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد