Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی رشیدی رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان کردستان گفت:در راستای ارائه خدمات در بستر الکترونیک و هم چنین کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به آموزش و پرورش استان به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا و هم چنین ایجاد فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرتال خدمات الکترونیک آموزش و پرورش استان کردستان برای خدمت رسانی غیر حضوری به مراجعین راه اندازی و به نشانی http://kurdmedu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir آغاز بکار کرد.

اوبا اشاره به ویژگی‌های این سامانه گفت: ارتباط با مدیر کل آموزش و پرورش کردستان یکی از بخش‌های این پرتال است که مراجعین محترم می‌توانند با مراجعه به این بخش، تکمیل فرم و اعلام شماره تماس، پیام، سئوالات، نظر، انتقاد، پیشنهاد و یا درخواست خود را ارائه نماید و به صورت الکترونیکی به موارد مطرح شده پاسخ داده می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

رشیدی به تشریح سایر بخش‌های پرتال نیز پرداخت و گفت: یکی از دیگر از بخش‌های پرتال، نظر سنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در خصوص نحوه و کیفیت ارائه خدمات است که مراجعین محترم می‌توانند به تکمیل پرسش نامه تعبیه شده ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مهم‌ترین و پر کاربرد‌ترین سامانه‌های مورد نیاز ارباب رجوع نیز در این پرتال تعبیه شده و مراجعین محترم از طریق این درگاه الکترونیکی می‌توانند به سامانه‌های ثبت نام مدارس نمونه دولتی و ... دسترسی داشته باشند.

رشیدی افزود: یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش کردستان، توسعه خدمات دولت الکترونیک است و در همین راستا تلاش می‌شود به فراخور حال مراجعین، خدمات به صورت الکترونیکی ارائه شود که ضمن پیگری سریع، دقیق و شبانه روزی درخواست و اقدامات، از مراجعات حضوری ارباب رجوع کاسته شده و موجبات رضایت مندی ارباب رجوع و تکریم مراجعین را فراهم می‌نماید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دولت الکترونیک ویروس کرونا آموزش و پرورش استان ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی بعد از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در راستای توسعه، تبیین اهمیت مهارت آموزی و توانمند سازی روستاییان و عشایر استان در سال گذشته تعداد چهار هزار و۲۸۸ نفر آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

وی افزود: این آموزش‌ها در قالب ۷۵۰ هزار و ۹۹ نفر ساعت در حرفه‌هایی از قبیل پرورش زنبورعسل، پرورش قارچ خوراکی، پرورش گیاهان دارویی، زعفران کاری، سرمه دوزی، خیاطی، قالیبافی و… بوده است.

ملایی هزاروندی، اجرای دوره‌های آموزشی مهارت در روستاهای خوزستان را بر مبنای نیاز بازار کار و با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه برشمرد و اظهار کرد: آموزش و ارتقای مهارت روستاییان از عوامل مهم در تقویت و پایداری توسعه روستایی است.

وی با اشاره به اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در آموزش به روستاییان، عشایر و مناطق محروم گفت: اثربخشی و تأثیرگذاری بیشتر آموزش‌های مهارتی، کمک به توسعه اقتصادی، عدالت آموزشی در مناطق روستایی، توانمندسازی زنان روستا، افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های خانوار و در نهایت ماندگاری ساکنان در روستاها از اهداف اجرای آموزش مهارتی در این مناطق است.

ملایی هزاروندی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در روستاها نیازمند توسعه و تقویت است، تاکید کرد: ارتقای مهارت‌های شغلی و مهارتی در بین روستاییان و عشایر نقش مهمی را برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها دارد و از این رو دهیاران روستاها می‌توانند در نقش روایتگران و تبیین این حوزه ظاهر شوند و فنی حرفه‌ای را در تحقق اهداف یاری کنند.

کد خبر 6090281

دیگر خبرها

  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد