Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:52:13 GMT

چراغ سبز هاورتس به شرط رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۱۶۸۴

چراغ سبز هاورتس به شرط رئال مادرید

هافبک آلمانی لورکوزن با شرط رئال برای انتقال به برنابئو موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد کای هاورتس، هافبک آلمانی لورکوزن به مسئولان باشگاه رئال مادرید چراغ سبز نشان داد. این پدیده تیم ملی آلمان مشکلی با شرط انتقال به برنابئو را ندارد.

رئال مادرید در اولین پیشنهاد مبلغ 80 میلیون یورو را به لورکوزن ارائه کرده اما باشگاه آلمانی خواستار 100 میلیون یورو بابت فروش هاورتس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئالی ها از بازیکن آلمانی درخواست کردند تا یک فصل دیگر برای انتقال به برنابئو منتظر باشد.

هاورتس برای انتقال به مادرید موافقت کرده و می خواهد یک فصل دیگر برای لورکوزن بازی کند تا شرایط رئال برای جذب این بازیکن در فصل آینده بهتر شود.

رئال در تابستان به دلیل شیوع کرونا نمی تواند خریدهای زیادی انجام دهد به همین خاطر از هافبک ملی پوش لورکوزن درخواست کرده تا برای انتقال به برنابئو یک فصل دیگر منتظر باشد.

این درحالیست که بارسلونا و چلسی در کمین شکار هاورتس در تابستان هستند. لمپارد بعد از شکار ورنر ستاره آلمانی لایپزیش خودش را آماده کرده تا این پدیده تیم ملی آلمان را نیز جذب کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید آلمان اسپانیا بارسلونا رئال مادرید آلمان اسپانیا بارسلونا انتقال به برنابئو برای انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!