Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@03:53:49 GMT

نقش پلید یک مرد برای آرایشگاه های زنانه در تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۱۷۰۵

نقش پلید یک مرد برای آرایشگاه های زنانه در تهران +عکس

سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری 174 قیامدشت گفت: در پی وقوع سریالی سرقت از آرایشگاه زنانه،‌ ساختمان‌های در حال ساخت و ساختمان‌های خالی از سکنه، تیمی از ماموران کلانتری 174 قیامدشت بررسی موضوع را بر عهده کردند.

سرقت از آرایشگاه زنانه

وی بیان داشت: ماموران با مراجعه به محل های سرقت در یافتند که سارق آرایشگاه های زنانه که در روز های تعطیل با تخریب قفل در ورودی سرقت می شده با سارق ساختمان های نیمه کاره یکی بوده و در گام بعدی در تحقیقات پلیسی موفق شدند تصویر واضحی از سارق را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده سابق بر این به ارتکاب همین عناوین مجرم به مدت 4 سال در زندان سپری کرده است و در دی ماه سال گذشته از زندان آزاد شده است.

دستگیری سارق حرفه ای در پاتوقش

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران محل سکونت سارق را شناسایی اما دریافتند که سارق در محل سکونتش تردد کمی دارد و اغلب در پاتوق ها بسر می برد.

کلانتر محله قیامدشت با اشاره به اینکه پاتوق سارق در شناسایی شد، گفت: با هماهنگی های قضائی متهم در پاتوقش دستگیر و به 10 فقره سرقت پس از رهایی از زندان اعتراف کرد.

این مقام پلیسی گفت: سارق اظهار داشت، اموال سرقتی را به مالخری در شرق تهران به نام فرزاد فروخته است که با هماهنگی های قضائی مخفیگاه مالخر شناسایی و دومین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ اسکندری با اشاره به اینکه تمامی مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو دلار بورس کرونا رومینا اشرفی ریحانه عامری فاطمه برحی سرقت زندان جرم اخبار حوادث عکس تهران آرایشگاه زنانه یک مرد فیلم عکس دختر ریحانه عامری قتل پدر ریحانه عامری رومینا اشرفی ریحانه کرمان فاطمه برحی دختر 22 ساله کرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت

 سرهنگ  علیرضا دلیری گفت: در شب گذشته طی تماس شهروندی از شهرستان ایرانشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه موتور سیکلت خود را اعلام می‌نماید که بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و طرح مهار در سطح شهرستان و محور‌های مواصلاتی به اجرا در آمد.

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دو نفر بصورت مسلحانه موتورسیکلت یک شهروند را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری می‌شوند در اقدام اولیه و در رصد اطلاعاتی یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد سرقت بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 که در نهایت طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه کمتر از یک ساعت از وقوع سرقت سارق مسلح را در یکی از محلات دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این سرقت یا سرقت‌ها همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه کارآگاهان پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کرد.

????سرهنگ "دلیری " در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان