Web Analytics Made Easy - Statcounter

با چرخی کوتاه در سطح شهر و برخی محله های شهر به راحتی می توانیم تابلوهای مطلقا ممنوع در مقابل برخی منازل شخصی را مشاهده کرد که صاحب خانه شاید مسئولیت مهمی هم نداشته باشد یا مسئولیت مهم او پایان یافته باشد اما هنوز این تابلوها در مقابل منزل او موجود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، شاید بارها و بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که وقتی می خواهید خودرو شخصی را از پارکینگ منزل خارج کنید با خودرویی مقابل درب خروجی منزل مواجه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اتفاق بهترین حالت ممکن این گونه است که صاحب خودرو شماره تماسی را در داخل خودرو قرار داده است و شما با تماس بعد از چند دقیقه جابجایی خودرو می توانید خودرو خود را از خانه خارج کنید و در بدترین حالت این است که صاحب خودرو ساعت ها بعد برای جابجایی خودرو مراجعه کند.

در این نوع اتفاقات تنها کاری که می توان انجام داد تماس با پلیس 110 است و غیر از این هر کاری مانند پنچر کردن، آسیب به خودرو و... انجام شود صاحب خودرو می تواند از شما شاکی شود.

این در حالی است که در برخی محله های خلوت حتما مشاهده کرده اید که در مقابل برخی خانه ها تابلوهای پارک مطلقا ممنوع نصب شده است و این سوال برای شما ایجاد می شود که چرا در مقابل خانه شخصی برخی از افراد چنین تابلوهایی نصب می شود؟ آیا خون این افراد رنگین تر است و یا این افراد جدای از مردم عادی هستند؟

ممکن است این خانه متعلق به یکی از شخصیت های مهم و تراز اول نظام و کشور باشد که برای حفظ امنیت این شخص چنین تابلویی در مقابل منزل شخصی او نصب شده است اما آیا همه صاحبان منازلی که این نوع تابلوها در مقابل منزل آنها نصب شده اند از شخصیت های مهم کشوری هستند؟ باید گفت برای برقراری امنیت این افراد اینچنین راه های مناسب و شایسته نیست.

این درحالی است که ممکن است فردی در گذشته مسئولیت مهمی داشته است و امروز دیگر آن مسئولیت را ندارد اما هنوز این تابلو در مقابل منزل او نصب و در صورت پارک خودرو مشمول جریمه می شود و یا ممکن است فردی مسئولیت مهمی ندارد اما با سوء استفاده از قانون توانسته است این تابلو و یا برخی علائم دیگر را در مقابل منزل خود نصب کند که این مسائل نوعی بی عدالتی است که باید هرچه سریعتر رفع شود.

باید ارگان های انتظامی مشخص کنند که نصب تابلومطلقا ممنوع و تابلوهای مشابه در مقابل درب منزل شخصی چه کسانی مجاز است و این تابلوها باید تا چه زمانی در مقابل منزل این افراد بماند همچنین انتظار است نیروی انتظامی استان و شهرداری در مقابل این نوع بی عدالتی ها برخورد مناسبی داشته باشد.


 


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابل منزل مسئولیت مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کد خبر 6092881

دیگر خبرها

  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود