Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@15:48:41 GMT

۱۰ باشگاه ورزشی در شهرستان ری پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۲۰۴۶

۱۰ باشگاه ورزشی در شهرستان ری پلمپ شد

مهدی صداقت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۹۰ درصد باشگاه های پلمپ شده برای بخش خصوص بوده که به دلیل فعالیت در زمان های غیرمجاز اقدام به فعالیت کرده اند.

وی با بیان اینکه نیاز مالی و تامین معیشت اصلی ترین دلیل صاحبان باشگاه های ورزشی به ادامه فعالیت در زمان شیوع ویروس کرونا است، افزود: وضعیت مالی صاحبان باشگاه های ورزشی در این مدت به هیچ عنوان مناسب نبوده و همین امر موجب تخلف این افراد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت ادامه داد: هم اکنون از میان ۱۶۳ باشگاه ورزشی فعال شهرستان ری ۸۰ باشگاه کاملا خصوصی اداره می شود که شیوع ویروس کرونا تمامی درآمد آنان را از بین برده است.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون ۸۰ درصد باشگاه های ورزشی که در آنها فعالیت جمعی کمی انجام می شود مانند برخی سبک های نمایشی ورزش های رزمی از جمله وشوو، تکواندو، کاراته و سایر رشته مجوز فعالیت گرفته اند، عنوان کرد: فعالیت باشگاه های ورزشی منوط به رعایت کردن دستورالعمل های وزارت بهداشت می باشد.

صداقت یادآور شد: هم اکنون یکی از بزرگترین مشکل باشگاه داران شهرستان عدم اعتماد مردم به بهداشت باشگاه های است به طوری پس از بازگشایی باشگاه فقط ۲۵ درصد ظرفیت آنها از طرف مردم پر شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به حمایت های دولتی در زمان شیوع ویروس کرونا از باشگاه های ورزشی اشاره کرد و گفت: هم اکنون اداره ورزش و جوان اجاره سه ماه گذشته ۲۹ مکان ورزشی خود را که در اجاره بخش خصوصی می باشد را بخشیده است.

صداقت یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان از باشگاه های خصوصی کارکنانشان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و نیرویی را در زمان شیوع ویروس کرونا اخراج نکرده اند با پرداخت وام ۱۶ میلیون تومانی حمایت می کند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

برچسب‌ها شهرستان ری وزارت ورزش و جوانان اقتصاد کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری وزارت ورزش و جوانان اقتصاد کرونا شهرستان ری وزارت ورزش و جوانان اقتصاد کرونا شیوع ویروس کرونا باشگاه های ورزشی شهرستان ری هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر

تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز، یک‌شنبه تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بسکتبال به امضای «امیرعباس لشگری» و «جواد داوری» رسید.

لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه، با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش گفت: هم افزایی و افزایش همکاری‌ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه‌های مهم مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به جد پیگیری می‌شود.

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جشنواره‌ها، همایش‌ها، کلاس‌های داوری و مربیگری، مسابقه ها و المپیادهای مرتبط با رشته ورزشی بسکتبال و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و نیز ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه بسکتبال در دانشگاه و کشور منعقد می‌شود.

لشگری با یادآوری اینکه بسکتبال به عنوان رشته مطرح دانشگاهی، از اقبال خوبی نزد دانشجویان برخوردار است، اظهار داشت: با نظر مساعد شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت‌های محمدمهدی طهرانچی، امسال تیم بسکتبال 3 به 3 دانشگاه پس از چند سال دوری به لیگ برتر برمی‌گردد و تلاش می‌کنیم بسکتبالیست‌های مستعد دانشگاه در مدرسه‌های سما و واحدهای آموزشی به عنوان پشتوانه به تیم‌های ملی معرفی شوند.

در این نشست، رئیس فدراسیون بسکتبال نیز به دو سال عضویت در تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه فضای فرهنگی ورزشی این دانشگاه را به خوبی می‌شناسد، توضیح داد: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی سال‌ها در لیگ برتر کشور، حضور درخشانی داشت و با حمایت از استعدادهای نوجوان و جوان و همچنین نخبه پروری، یاریگر فدراسیون بود.

داوری، انعقاد تفاهم نامه را گامی بلند در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای دانشگاه در رشته بسکتبال و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور رشد این رشته مهیج مدرسه ای و دانشگاهی دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است