Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، "سعید مهری" با اشاره به بازی تدارکاتی مقابل علم و ادب تبریز، اظهار کرد: این بازی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و فوتبال بسیار خوب و روانی ارائه دادیم.

وی در خصوص گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساند، افزود: دو گلی که من به ثمر رساندم، حاصل تلاش هم‌بازی‌هایم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به رقبا نشان دادیم که یکی از قدرتمندترین‌ تیم‌های حال حاضر ایران هستیم و می‌توانیم هر رقیبی را در زمین مسابقه شکست دهیم.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی اعضای تیم‌ها دغدغه ماست، افزود: با توجه به امکانات، زیرساخت‌ها و شرایط مالی باشگاه تراکتور، می‌توانیم به‌راحتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم، اما چه تضمینی برای رعایت این پروتکل‌ها توسط سایر باشگاه‌ها وجود دارد؟

مهری خاطرنشان کرد: بسیاری از باشگاه‌ها شرایط مالی مطلوبی ندارند و قطعاً نبود منابع مالی، منجر به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط این تیم‌ها می‌شود. آنان هم استعدادهای این مرز و بوم هستند و فرقی با ما ندارند، سلامتی‌شان برای ما با ارزش است.

وی تاکید کرد: هر چقدر هم ما مسائل بهداشتی را رعایت کنیم، حین سفر در فرودگاه، هتل، رستوران و ... امکان ابتلا به کرونا بسیار بالا بوده و همین مسائل می‌تواند زحمات چندین ماهه ما در خود مراقبتی و رعایت مسائل بهداشتی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور سعید مهری پروتکل ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟