Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:15:28 GMT

مهاجری: به تماشاگران و بازیکنان احساس دین می کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۲۸۷۴

مهاجری: به تماشاگران و بازیکنان احساس دین می کنم

رضا مهاجری، سرمربی سابق تیم نساجی می گوید فرصت پیش آمده برای استراحت یک فرصت خوب و ایده آل برای او بوده است. 

به گزارش "ورزش سه"، او در پاسخ به این سوال که ماه های دور از نساجی را چطور گذرانده است؛ می گوید: خب من از سال 76 که مربیگری را از تیم جوانان پیام شروع کردم جز یک سال استراحتی نداشتم و نیاز به استراحت در ماه های اخیر داشتم و چقدر خوب شد که این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چند ماه البته بیکار نبودم. فرصتی دست داد تا چند کتاب مهم در فوتبال به خصوص ایده های مربیان بزرگ دنیا را مطالعه کنم و فیلم های متعددی را هم دیدم و بی تعارف روزهای کار در نساجی را هم مرور کردم. اشتباهاتی که در آینده نباید تکرار شود، را لیست کردم و چه خوب که مطالعات من به این نتیجه منجر شد که تیم نساجی از نظر ایده های بازی تهاجمی یکی از بهترین های لیگ برتر بوده و این به گواه سایت های آنالیزی است که در فوتبال وجود دارد. از نظر شوت از راه دور. موقعیت سازی، دقت پاس، تعداد پاس ها و هم چنین دیگر موضوعات ما جز بهترین تیم ها بودیم اما در این بین عواملی منجر به عدم نتیجه گیری شد که این چند ماه فرصت خوبی بود که روی این عوامل مطالعه کنم و به طور حتم در آینده و در تصمیم گیری هایی که خواهم داشت این موضوع دخیل خواهد بود. 

 

 

 

 

رضا مهاجری در واکنش به این سوال که با توجه به تصمیم گیری در باشگاه ها بر اساس نتیجه آیا باز هم مایل است در تیم بعدی اش ارایه گر بازی رو به جلو باشد؟ گفت: من در برابر تماشاگری که به استادیوم می آید احساس دین می کنم. او از وقت خود گذشته و هزینه کرده و به استادیوم می آید و حق دارد فوتبالی ببیند که از آن لذت ببرد. هم چنین بازیکنانم آنها حق دارند فوتبالی بازی کنند که برای آنها لذت بخش باشد. فوتبال همانند یک معادله ریاضی است که هر روز به روز می شود و هر روز باید ایده های جدید برای نزدیک شدن به دروازه حریف و گل زدن داشته باشی. تلاش برای خلاق بازی کردن و فوتبال رو به جلو و در نهایت فوتبال مالکانه لذت بخش است و سبب پیشرفت می شود. البته من هم بر این عقیده ام تیم هم چنان که در حمله باید ایده های نو و خلاق داشته باشد باید در دفاع تیمی هم قوی عمل کند. چرا که فوتبال از دو بخش تشکیل شده است. دفاع و حمله. خوشحالم که در نساجی تلاش کردم سبک بازی تیم را از بازی مستقیم و دفاعی به بازی تهاجمی و مالکانه تغییر دهم و یقین بدانید نساجی از این پس جز تیم هایی خواهد بود که روی زمین و مبتنی با برنامه بازی خواهد کرد چون به خوبی با این تغییر کنار آمده است. با توجه به شناختی که از محمود فکری دارم او به شکل از این بازی ادامه خواهد داد و نساجی در آینده روزهای بهتری را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد. 

 

سرمربی سابق تیم نساجی در مورد آینده کاری اش گفت: آنچه که در همه سال های اخیر منجر به حضورم در فوتبال شد تلاش فنی ام بود و خوشحالم که این چند ماه استراحت سبب شد دوباره بیاموزم و به قولی ریکاوری کنم. در مورد آینده کاری با توجه به سوابق مربیگری ام و اینکه به هر صورت بخشی از انتخاب ها در فوتبال فنی است نگرانی ندارم. نمی توانم دور از فوتبال باشم چون سر و کارم با فوتبال است و هم چنان تشنه انتقال تجربیات به بازیکنان و موفقیت در فوتبال هستم. قطعا آماده بازگشت به فوتبال هستم و پیشنهادی به دستم برسد آنرا بررسی خواهم کرد.

نساجی مازندران رضا مهاجری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی تیم ما در نیمه اول چهار تعویض انجام می‌دهد یعنی مشکلاتی داریم که باید بررسی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیدسیروس پورموسوی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه امروز آنطوری که برنامه‌ریزی کرده بودیم، بازی خوب پیش نرفت و ناچار شدیم چهار تعویض در نیمه اول داشته باشیم. در نیمه دوم با تغییر سیستم به بازی برگشتیم و کار را به تساوی کشاندیم. با توجه به نتایج تیم‌های دیگر، شاید تساوی برای ما خوب نباشد، اما همین که به بازی برگشتیم و امیدمان به آینده باشد، خدا را شکر می‌کنیم.

توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت

وی در ادامه افزود: قبول کنید تیمی که چهار تغییر می‌دهد دچار مشکل است. باید در این هفته مشکلات را بررسی کنیم و آماده بازی با سپاهان شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد تقابل تیمش با سپاهان و نساجی قائمشهر در دیدارهای آینده تصریح کرد: هر پنج بازی باقیمانده برای ما سخت خواهند بود. اگر امروز برنده می‌شدیم شاید هفته بیست‌وهشتم و یا بیست‌ونهم تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شد، اما با برد نساجی تکلیف در هفته پایانی مشخص شود. باید روحیه‌مان را حفظ کنیم. درست است بازی با سپاهان، نساجی و پرسپولیس در آینده سخت است، ولی مطمئن باشید تیم ما به جدول برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم