Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی در اختتامیه کارگاه استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان کلانتری و پاسگاه استان گیلان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: اولین ابزار و سلاح پلیس، قدرت بیان و نحوه گفت و گوی صحیح او است بر همین اساس ارزیابی مردم در ابتدا از شخصیت مأمور مربوط به نحوه گفتار و حسن سلوک وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، برگزاری دوره‌های تعالی رفتار برای بیش از ۱۰ هزار مأمور کلانتری و پاسگاه را از محورهای اصلی پلیس پیشگیری در سال جدید برشمرد و عنوان کرد: هفته گذشته اولین دوره در سطح کشور با حضور ۴۰۰ نفر از طریق پلیس پیشگیری ناجا و دوره دوم توسط پلیس پیشگیری انتظامی استان گیلان به عنوان اولین استان پیشتاز برای ۳۰۰ نفر از کارکنان برگزار شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، اجرای قوانین و مقررات منهای اخلاق اسلامی را باعث نارضایتی مردم خواند و اظهار داشت: با اخلاق و گفتار صحیح باید قانون را اجرا کرد.

سردار معصوم بیگی، هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقا و بهبود رفتار با مردم دانست و ادامه داد: در صدد هستیم در تمام کلانتری‌ها تحول بنیادین در نوع رفتار، بینش، کلام و گفتمان کارکنان ایجاد کنیم.

وی با طرح این موضوع که مؤثرترین گام در تحول کوپ؛ تحول در گفتمان و کلام است، تصریح کرد: اجرای قانون باید توأم با محبت و مهربانی و اقتدار باشد چراکه نمی‌توان بین اقتدار و رأفت پلیس جدایی قائل شد، زیرا پلیس هم مظهر اقتدار است و هم نمود اخلاق.

این مقام انتظامی، کلانتری و پاسگاه‌ها را عبادت گاه خواند و افزود: محلی مقدس‌تر از کلانتری و پاسگاه‌ها برای خدمت به مردم وجود ندارد این مکان‌ها دارای آدابی است که ما باید این آداب را رعایت کنیم و برای مردم نمونه، الگو و اسوه باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان خاطرنشان کرد: رفتار مأموران باید کاملاً بر مبنای قانون و اخلاق باشد و آنها بایستی در رعایت و اجرای قوانین و مقررات سرآمد باشند و گفتار و رفتارشان الگو، سرمشق و الهام بخش باشد.

کد خبر 4952273

منبع: مهر

کلیدواژه: استان گیلان کلانتری پلیس پیشگیری وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران ویروس کرونا اکبر طبری آتش سوزی سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی سیدابراهیم رئیسی نیروی انتظامی بنیاد شهید و امور ایثارگران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کلانتری و پاسگاه پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور