Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:31:44 GMT

همه روستاهای شهرستان اقلید به شبکه گاز پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۳۳۲۹

همه روستاهای شهرستان اقلید به شبکه گاز پیوستند

مدیر عامل شرکت گاز فارس روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای اقلید گفت: با اتمام طرح گازرسانی به هشت روستای امامزاده اسماعیل، بکان، آردکپان، قتلو، صفی خانی، اسلام آباد، عباس آباد و ایگدر در بخش حسن آباد اقلید ، همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان سردسیری از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و این شهرستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی به عنوان شهرستان سبز از نظر گازرسانی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامعباس حسینی افزود: برای اجرای این طرح ها ۱۱۲ هزار متر لوله گذاری فلزی و پلی اتیلن و یک ایستگاه کاهش فشار نصب و در مجموع ۳۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسینی افزود: با بهره برداری از این طرح ها ۱۵۰۰ خانوار در دورترین روستاهای شهرستان اقلید از این انرژی ارزان و پاک بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس ادامه داد : نصب ۵۰۰ فقره انشعاب در روستای امامزاده اسماعیل با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، نصب ۴۰۰ فقره انشعاب در روستاهای خارستان سفلی و علیا، جمال بیگ، پهنای بهی و سادات آباد با اعتبار ۴میلیارد ریال وگازرسانی به روستای شوید زار و توسعه شبکه در شهرستان اقلید با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرح های در حال اجرا در شهرستان اقلید است. 

حسینی افزود :هم اکنون شعله های امید و توسعه در ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی اقلید برافروخته شده و ۱۰ هزار خانوار روستایی و ۱۶ هزار و ۶۷۷ خانوار شهری اقلید از این نعمت خدادادی بهره مند هستند .

شهرستان اقلید در فاصله ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گاز رسانی اقلید گاز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی اقلید گاز فارس گاز رسانی اقلید گاز فارس شهرستان اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر

روستای تاج آباد کهنه از توابع شهرستان رفسنجان استان کرمان واقع شده است. این روستا یکی از روستا‌های قدیمی و به جا مانده از دوران صفوی است، اما با حفاری‌هایی که در این روستا انجام شده گاهی به دوران پیش از اسلام نیز اشاره می‌کنند.

در این روستا قلعه تاریخی وجود دارد که اکنون تبدیل به خرابه و محل تجمع حیوانات و گاهی معتادان متجاهر شده است. تصمیماتی به جهت بازسازی و نگهداری این قلعه گرفته شد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: اکبرزاده - کرمان

بیشتر بخوانید:

وقتی بازسازی قنات روستای زازرم علیا به فراموشی سپرده شد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی