Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: شهرستان نهبندان دارای پراکندگی ها و وسعت زیادی است که باید عدالت اجتماعی در توزیع امکانات و زیرساخت ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» ظهر امروز (۲۹ خرداد) در مراسم افتتاح دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس، یکی از ارکان مهم در هر منطقه و شهرستان هستند که به عنوان بازوان دستگاه های دولتی برای توسعه هر منطقه ایفای نقش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار نهبندان با بیان این که نماینده مردم در مجلس از ظرفیت های مختلف برای برقراری عدالت استفاده کرده و از حق و حقوق مردم باید دفاع کند، گفت: مجموعه دستگاه های اجرایی باید با همراهی یکدیگر، در صدد افزایش رضایت مندی مردم باشند.

 

بیکی تصریح کرد: شهرستان نهبندان مسائل، مشکلات و معضلاتی را به دلیل پراکندگی دارد چرا که بیش از ۲۶ هزار کیلومتر وسعت و ۲۸۷ نقطه روستایی دارای دارد و همه این روستاها، تقاضای زیرساخت دارند.

 

وی افزود: در شهرستان نهبندان، عدم وجود زیرساخت ها مشکلاتی را ایجاد کرده است که این زیرساخت ها، با پیگیری ها، تعاملات و همکاری دستگاه ها تا حدودی در جهت توسعه محقق شده است.

 

فرماندار نهبندان با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های شهرستان نهبندان گفت: در حوزه راه و مسیرهای مواصلاتی، تلفات زیادی داشته و یکی از دغدغه همیشگی ما است، ولی امروز تمام مسیر ۲۰۰ کیلومتری بیرجند- نهبندان دارای پیمانکار هستند.

 

بیکی تصریح کرد: برقراری عدالت اجتماعی در توزیع امکانات و زیرساخت ها باید فراهم شود.

 

وی افزود: در حوزه جذب سرمایه گذاری اقدامات خوبی انجام شده و فقط دو طرح اقتصادی با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی در حال اجرا است که در دهه فجر و خرداد سال آینده برای اشتغال ۲۰۰ نفر به بهره برداری می رسد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان خراسان جنوبي بیرجند شهرستان نهبندان زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران در این اجتماع، مشکلات معیشتی، درمان، مسکن و نبود امنیت شغلی را عمده معضلات جامعه کار و کارگری نام برد و خواستار عدالت اجتماعی برای قشر شریف کارگران شد.

دریابیگی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور مبنی بر تجدید نظر مسئولان در تعیین حقوق مناسب کارگران و بازنشستگان گفت متاسفانه حقوق فعلی کارگران و بازنشستگان خرج و هزینه پانزده روز یک ماه این قشر شریف را کفایت نمی‌کند.

ساداتی رئیس کانون کارگران ساختمانی مازندران با اشاره به ضرورت ارتقای مهارتی کارگران در مراکز فنی و حرفه‌ای اظهار داشت در مازندران ۷۵ هزار کارگر ساختمانی شناسایی شده وجود دارد که ۴۲ هزار نفر آنها تحت پوشش بیمه ساختمانی هستند و ۳۳ هزار نفر فاقد بیمه در نوبت بیمه شدن قرار دارند.

فلاح مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، ارائه خدمات مناسب به کارگران و بازنشستگان را وظیفه سازمانی تامین اجتماعی به بیمه شدگان نام برد و یادآور شد در مازندران دو میلیون و ۳۰هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی افزود در مازندران بالغ بر۱۰۰ هزار واحد کارفرمایی فعال وجود دارد که ارائه خدمات غیر حضوری از اقدامات حمایتی سازمان تامین اجتماعی به کارفرمایان است و از خرداد ماه امسال همه امورات تامین اجتماعی در حوزه بیمه کارگران کاملا هوشمند و غیرحضوری خواهد شد.

لازم به یادآوری است، قرائت قطعنامه و تجدید میثاق کارگران با شهدا و امام راحل و تجدید بیعت با رهبری بخش پایانی مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر در استان مازندران بوده است.

دیگر خبرها

  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس