Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، دانلد ترامپ که پیش‌تر تهدید کرده بود جلوی انتشار کتاب مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید را با اقدام قانونی می‌گیرد، به سنت همیشگی خود به توییتر پناه برد تا انتقام خود را به این شیوه از بولتن بگیرد.

رئیس جمهوری آمریکا که بیش از ۸۲ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد، در حساب کاربری خود نوشت: «کتاب «بیش از اندازه خسته‌کننده» (نیویورک تایمز) جان بولتن دیوانه سرشار از دروغ‌ها و داستان‌های ساختگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا روزی که اخراجش کردم فقط از من تعریف می‌کرد و اسنادش موجود است. یک احمق همیشه‌شاکی حوصله‌سربر که فقط بر طبل جنگ می‌کوبید. هرگز دلیلی برای کارهایش نداشت و خوشبختانه صدایش خاموش و کنار گذاشته شد. چه احمقی!»

بر اساس آنچه بولتن در کتاب خود نوشته، ترامپ بدون توجه به پرونده رسوایی دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ در پی یاری گرفتن از همتای چینی خود برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بوده و از پیگیری جنایت‌های برخی متحدان دیکتاتور خود در گوشه و کنار دنیا چشم‌پوشی می‌کرده است.

کد خبر 523036 برچسب‌ها جان بولتون آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جان بولتون آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم

با اینکه برخی رسانه‌ها دروغ‌هایی چون آزار و اذیت‌ اساتید تا یهود ستیزی را علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا پمپاژ کردند اما باید واقعیت را از زبان دانشجویان یهودی دانشگاه‌های آمریکا بشنوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • مصرف این خوراکی‌ها برای تقویت استخوان واجب است
  • نخستین واکنش یحیی السنوار به پیشنهاد مطرح شده در قاهره برای توافق
  • تاثیر مخرب دروغگویی بر سلامت مغز
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • برای تقویت استخوان از این ۱۱ خوراکی نگذرید
  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید
  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون