Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مهندسی ناجا گفت: بهره گیری از ظرفیت وقف در حوزه امنیت یکی از تدابیر و رهنمودهای مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که باید این انقلاب را تداوم ببخشیم.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا اسحاقی در آئین افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان اظهارکرد: با تلاش و پیگیری های مکرر مسئولان انتظامی در برنامه ششم توسعه یک سری تغییر و تحول اثربخش در حوزه ارتقاء زیرساخت های نظم و امنیت رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش و اهمیت امنیت در همه ابعاد زندگی افراد یک جامعه افزود: در این رابطه مقام معظم رهبری اولین فردی بودند که در جلسات و نشست های متعدد با مسئولان و نهادهای مختلف، نقش مشارکت در امنیت را تبیین و بر همکاری و همراهی همه جانبه آحاد مردم با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی تاکید کردند. مقام معظم رهبری در این زمینه مثال دفاع مقدس را ذکر و بر نقش آفرینی همه مردم در عرصه نظم و امنیت تاکید کردند و بعد از این بود که دستورالعمل های قانونی ابلاغ و یک مجمع خیرین امنیت ساز نیز شکل گرفت و به استانداران، فرمانداران و دیگر مسئولان رده های دیگر تبیین شد تا به صورت بسیجی وار بخشی از توان، تجهیزات و امکانات موجود را به سمت تقویت امنیت جهت دهی کنند.

به گفته اسحاقی هم اکنون نیز مسئولان ارشد انتظامی که به شدت دغدغه توسعه امنیت پایدار و افزایش امنیت و آرامش آحاد مردم میهن عزیزمان را دارند در تلاش هستند در حوزه مجلس اقدامات خوبی رقم بخورد و انقلاب مشارکت مردم در نظم و امنیت استمرار یابد.

معاون مهندسی ناجا با قدردانی از مسولان انتظامی کنونی و سابق استان کرمان به سبب اهتمام در جلب مشارکت های سازنده مردمی بیان داشت: پلیس بیش از۱۳۰ ماموریت اصلی و صدها زیرشاخه در ارتباط با انجام وظایف خود دارد و همه مراجعان نیز از نیروی انتظامی ارائه خدمات مطلوب را انتظار دارند ؛ از اینرو خوشایندسازی محیط های انتظامی برای خدمات دهی بهتر به شهروندان بوده و رویکرد ما این است که همه مراجعان حتی گروه مجرمان در حوزه رسیدگی به موضوعات مرتبط با نظم و امنیت در یک محیط، شرایط و امکانات مناسب خدمات دهی بشوند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی تصریح کرد: باید گفت مردم کرمان در امور خیر و خیرات پیشتاز هستند چرا که اسوه شما حاج  قاسم سلیمانی است که اینگونه خواب و آسایش را از دشمنان می گیرد و این شخصیت همچون بسیاری دیگر برگرفته از همین مردم دیار کریمان هستند.

 اسحاقی با اشاره به در دست احداث بودن یک مقر انتظامی دیگر در رفسنجان ادامه داد: شهرستان رفسنجان رتبه برتر را از لحاظ حجم برنامه های خیرین در استان و حتی در سطح کشور دارد و باید این چراغ هر روز پر فروغ تر شود.

معاون مهندسی ناجا با اشاره به اینکه از نیت های خیر امنیت سازان استان کرمان و دیگر مناطق کشور استقبال می کنیم، یادآور شد: بیش از ۸۵ درصد از اقدامات ناجا به صورت ارائه خدمات به آحاد جامعه هستند پس وقتی فرد خیری در حوزه ارتقاء تجهیزات و امکانات انتظامی مشارکت کند در واقع به خود و به این قشر از جامعه خدمات رسانی کرده است و در این رابطه از رسانه های مختلف به ویژه صدا و سیما می خواهیم در امر ترویج مولفه وقف در امور مرتبط با نظم و امنیت فرهنگ سازی کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وقف ناجا نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت

 اسدالله عباسی با حضور در بین مردم شهرک گردشگری و زیارتی امامزاده ابراهیم (ع) شفت با اشاره به حریق نیمه شب گذشته و سوختن حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری گفت: از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای جبران خسارت مردم این منطقه استفاده می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به آتش سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت که عموما سازه‌های چوبی بودند افزود: تعدادی از این واحد‌ها بیمه می‌باشند وبخش زیادی از آنها بدون پوشش بیمه‌ای هستند.

وی به وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم و خسارت وارده گفت: فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان با حضور در بین مردم حادثه دیده وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان بررسی کردند.

عباسی با تاکید بر اینکه هلال احمر اسکان اضطراری، تامین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوار‌ها را آغاز کرده است افزود: به زودی کار آوار برداری شروع می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه گزارشی هم از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس جمهور ارائه خواهد شد تصریح کرد: کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحد‌های تجاری خسارت دیدگان این حادثه تامین خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت