Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@14:49:10 GMT

حضور ۴ وزیر دولت در جلسات علنی هفته آینده مجلس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۳۹۸۶

حضور ۴ وزیر دولت در جلسات علنی هفته آینده مجلس

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور ۴ تن از وزرای کابینه در جلسات هفته آینده پارلمان خبر داد.

قدس آنلاین؛ محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ها و دستورکارهای جلسات علنی پارلمان در هفته آینده، گفت: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، قرار است جلسات علنی پارلمان در هفته آینده، در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه(یکم و سوم تیر ۹۹) تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است در جلسات علنی هفته آینده مجلس، وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جهادکشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور حضور یابند و گزارشی از عملکرد وزارتخانه‌های‌شان و نیز وضعیت کشور به نمایندگان مجلس ارائه دهند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: احتمالا در هفته آینده تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز نهایی شده و کمیسیون‌ها پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه کارشان را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جلسات علنی مجلس جلسات علنی مجلس شورای اسلامی مجلس دهم محمدحسین فرهنگی حضور وزرا در مجلس هیئت رئیسه مجلس جلسات علنی هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس