Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:52:20 GMT

عاملان آتش سوزی مراتع مسجدسلیمان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۴۰۲۵

عاملان آتش سوزی مراتع مسجدسلیمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری 5 تن از عاملان آتش سوزی مراتع این شهرستان خبر داد.

 علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان بعدازظهر امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس درمسجدسلیمان، اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره آتش سوزی مراتع و محصولات کشاورزی، ماموران انتظامی پاسگاه گلگیر و هفت شهیدان بصورت ویژه جهت برخورد با مخلان نظم و امنیت اقدام به گشت‌زنی در مناطق احتمالی آتش‌سوزی، کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی پاسگاه گلگیر حین گشت‌زنی متوجه دود غلیظ در اطراف زمین‌های کشاورزی و مراتع شدند که بلافاصله در محل مورد نظر حاضر و 2 نفر که در حال آتش‌ زدن خار و خاشاک زمین‌های کشاورزی بودند، مشاهده شد.

حسینی ادامه داد: متاسفانه به دنبال شعله‌ور شدن آتش حدود 3 هکتار از اراضی منابع طبیعی را سوزانده شد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ضمن اشاره به دستگیری 3 نفرکه در حوزه هفت شهیدان اقدام به آتش زدن محصولات کشاورزی کرده بودند، اذعان کرد: افراد یاد شده در تحقیقات تکمیلی پلیس، انگیزه خود را آماده کردن اراضی برای کشاورزی و اختلافات ملکی بیان کردند.

وی گفت: پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی دستگیری محصولات کشاورزی کشاورزی آتش سوزی دستگیری محصولات کشاورزی کشاورزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند