Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به واحد‌های اقتصادی استان که از کرونا متضرر شده‌اند پرداخت می‌شود.

اسد عبداللهی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود: این رقم به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  تاکید کرد: شرط اصلی برای دریافت این تسهیلات، ثبت نام واحد‌ها در سامانه " کارا" است چراکه در غیراینصورت نمی‌توان از این خدمت بهره‌مند شد.

او اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به نحوی اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره‌مند شوند.

معاون استاندار لرستان گفت: ۶۰ هزار واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی استان بر اثر بیماری کرونا دچار آسیب شده اند که برخی از آن‌ها کاملا تعطیل و برخی دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند.

عبداللهی ادامه داد: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه می‌باشد که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان وام به هر بنگاه اقتصادی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان تسهیلات اقتصادی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سنگ قبر هم نجومی شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبرفوری، قیمت سنگ در ارزان ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می رسد. ارزان ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900166

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد