Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رجب رحمانی در مراسم افتتاح خط دوم راه آهن قزوین به کرج که روز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری آغاز شد در محل ایستگاه راه آهن قزوین اظهار داشت: یکی از مشکلات مردم تاکستان عبور ریل راه آهن از داخل شهر است که انتظار داریم برای خروج آن اقدام شود.

وی افزود: ۱۲ کیلومتر خط ر یلی در تاکستان این شهر را به دو نیمه تقسیم کرده که مطالبه مردم خروج این مسیر است که هر کیلومتر آن ۶۰۰ میلیون تومان لازم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی تصریح کرد: مجلس در مسائل ریلی توجه ویژه دارد چون ایمن است و توسعه این شبکه ضروری است.



وی گفت: ایستگاه قزوین در راه آهن وضعیت مناسبی ندارد و در مرکز استان باید شرایط بهتری داشته باشیم و در گام دوم امیدواریم برای سازندگی کشور تلاش کنیم
کمر همت ببندیم و آینده را بهتر ترسیم کنیم.

فاطمه محمد بیگی دیگر نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: قزوین در مسیر مواصلاتی چند استان مهم کشور قرار دارد و بهره گیری از این ظرفیت باید بتواند به اقتصاد استان کمک کند.

وی بیان کرد: داشتن چندین کیلومتر بزرگراه در استان یک مزیت است و در کنار آن استفاده از شبکه ریلی چون سازگار با محیط زیست است باید بیشتر شود.

محمد بیگی تصریح کرد: باید فرهنگ سازی کنیم تا مردم بیشتری از راه آهن برای تردد استفاده کنند و دادن تخفیف به دانشجویان برای تردد با قطار می‌تواند مؤثر باشد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای توسعه ایستگاه راه آهن باید مسئولان کشوری نگاه ویژه داشته باشند و امکانات مورد نیاز آن را تأمین کنند.

وی گفت: خطوط راه آهن در برخی مسیرها از کنار مناطق مسکونی عبور می‌کند که ایمن نیست و حوادثی را دامن می‌زند که برای افزایش ایمنی این مسیرها باید اقدام شود.

کد خبر 4952407

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی راه آهن ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند گرگان آتش سوزی استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد