Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@07:36:23 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای آرایشگاه‌های زنانه قیامدشت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۴۲۴۹

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری سارق سریالی آرایشگاه‌ها، خانه‌های خالی از سکنه و ساختمان‌های در حال ساخت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت گفت: در پی وقوع سرقت سریالی از آرایشگاه‌های زنانه، ساختمان‌های در حال ساخت و ساختمان‌های خالی از سکنه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۴ قیامدشت بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با مراجعه به محل‌های سرقت دریافتند که سارق آرایشگاه‌های زنانه که در روز‌های تعطیل با تخریب قفل درب ورودی سرقت می‌کرد با سارق ساختمان‌های نیمه کاره یکی بوده و در گام بعدی در تحقیقات پلیسی موفق شدند تصویر واضحی از سارق را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و سابق بر این به ارتکاب همین عناوین مجرمانه به مدت ۴ سال در زندان بوده و در دی ماه سال گذشته از زندان آزاد شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران محل سکونت سارق را شناسایی کردند، اما دریافتند که سارق در محل سکونتش تردد کمی دارد و اغلب در پاتوق‌ها به سر می‌برد.

کلانتر محله قیامدشت با اشاره به اینکه پاتوق سارق شناسایی شد، گفت: با هماهنگی‌های قضایی متهم در پاتوقش دستگیر شد و به ۱۰ فقره سرقت پس از رهایی از زندان اعتراف کرد.

این مقام پلیسی گفت: سارق اظهار داشت، اموال سرقتی را به مالخری در شرق تهران به نام فرزاد فروخته است که با هماهنگی‌های قضایی مخفیگاه مالخر شناسایی و دومین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ اسکندری با اشاره به اینکه تمامی مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری قتل ناموسی دستگیری سارق آرایشگاه زنانه محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری قتل ناموسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان