Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:15:39 GMT

وضعیت نامناسب خیابان و کوچه‌های محله بختیاری‌های یاسوج + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۴۵۲۶

وضعیت نامناسب خیابان و کوچه‌های محله بختیاری‌های یاسوج + فیلم

‍‍‍‍‍‍

ساکنان محله بختیاری‌های شرف آباد یاسوج از عدم اجرای بهسازی و آسفالت معابر این منطقه گلایه دارند در حالی برخی از معارضان مانع اجرای این پروژه می‌شوند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، منطقه شرف آباد از مناطق شهری یاسوج بوده که همواره بروز مشکلات عدیده در این منطقه سبب ایجاد حواشی متعدد شده، این منطقه به خاطر نزدیکی به شهر و موقعیت خود با تراکم جمعیتی قابل توجهی روبه‌رو است و محله بختیاری‌ها در هر ساله در معرض خطر سیل طغیانگر  قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار گرفتن یکی از بزرگترین آرامستان‌های در منطقه شرف آباد یاسوج سبب شده که در موضوع ساماندهی خدمات شهری مورد توجه قرار گیرد، محله بختیاری‌ها یکی از مناطق شرف آباد بوده که وضعیت نامناسب خدمات دهی به آن سبب موجی از گلایه‌ها از سازمان‌ها و نهادهای مسؤل به ویژه شهرداری شهر شده است در حالی مشکل از عدم همکاری برخی از مالکان در این محله است.

مشکل بهسازی و آسفالت خیابان شهید صیاد شیرازی مدت بسیاری بوده که شهروندان این منطقه مطالبه آن‌را از شهرداری یاسوج انتظار دارند، البته مشکلات موجود به صورت میدانی توسط خبرنگار تسنیم بررسی شده است.

معاونت فنی و اجرایی شهرداری یاسوج به خبرگزاری تسنیم در این زمینه گفت: محله بختیاری شرف آباد به دلیل معارضات محلی موجود و عدم همکاری برخی از شهروندان، خدمات رسانی در حوزه آسفالت معابر و جدول گذاری با مشکل مواجه بوده که هم اکنون ناچاراً با وجود پاره‌ای از معارضات اقدام به زیرسازی معبر خیابان 10 متری اصلی و جدول گذاری نموده‌ایم.

نوروزی با اشاره به عرض کم در قسمت‌هایی از خیابان که در صورت زیر سازی و آسفالت مشکلات و خطرات خود را در پی‌دارد، افزود: در بازه زمانی مشخص زیرسازی خیابان اصلی به اتمام می‌رسد و زیرسازی کوچه‌ها بعد از جدول گذاری انجام می‌شود.

معاونت فنی و اجرایی شهرداری یاسوج  آسفالت این معابر را منوط به وضعیت مالی و تهیه قیر دانست و از مردم این محله درخواست کرد برای خدمات رسانی باشهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

 

واگذاری ورزشگاه تختی یاسوج به شهرداری مشکل پارکینگ وسائط نقلیه را حل می‌کندسفره کارگران شهرداری خرم‌آباد خالی‌تر از همیشه؛ کارگران به 11 ماه حقوق معوق اعتراض کردنداعتراض عضو شورای شهر کرج به عدم پرداخت حقوق و مزایای نیروهای پیمانکاری شهرداری

 

گزارش از رحیم ابوذر

انتهای پیام/ ت

R41452/P1336/S6,69/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری کهگیلویه و بویراحمد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد شرف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود

به نقل از شهرداری قم،محمدحسین علی‌اکبری،مدیر منطقه یک شهرداری قم اظهار کرد: هزار و ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی بودجه منطقه یک شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ است که ۶۵۰ میلیارد تومان به اقدامات عمرانی اختصاص پیدا کرده و از این مقدار ۳۶۰ میلیارد تومان مربوط به تملک اراضی است. 

وی با اشاره به وجود پروژه‌های متعدد تملکی در این منطقه، افزود: در حیطه اقدامات اجرایی، تملک یکی از دشوارترین کار‌ها است، چراکه کسب رضایت شهروندان و رعایت قانون در آن بسیار اهمیت دارد.

 مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه سه ایستگاه مترو در فاز دو خط A متروی قم برای این منطقه تعریف‌شده است، خاطرنشان کرد: ابتدای میدان پلیس، نزدیکی بیمارستان نکویی و ابتدای کوی درخت پیر مکان‌هایی است که برای ایستگاه مترو تعریف‌شده است. 

علی‌اکبری با تأکید بر اینکه تملک معبر ۱۶ متری پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) برای سال ۱۴۰۳ تعریف‌شده است، اضافه کرد: ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) حدود ۶ یا ۷ پلاک از سنوات قبل تملک باقی‌مانده که در دستور کار امسال است.

 وی با اشاره به پیش‌بینی تملک در بلوار نوبهار و محتشم کاشانی، اذعان کرد: تملک باغ اشراقی از دیگر مسائلی است که باید پیگیری شود، همچنین یک پارکینگ در خیابان شهید فاطمی بین کوچه ۲۱ و ۲۳ پیش‌بینی‌شده است که برای تملک آن اقدام خواهیم کرد. 

مدیر منطقه یک شهرداری قم در خصوص بحث عملکرد این منطقه در تملک در سال ۱۴۰۲، گفت: حدود ۷۶۰ میلیارد تومان کل بودجه منطقه برای سال ۱۴۰۲ بود که ۴۰۰ میلیارد بودجه عمرانی بود و قسمت اعظم آن یعنی ۲۶۰ میلیارد به تملکات اختصاص داشت.

 علی‌اکبری افزود: سرآمد این موضوع آزادسازی خیابان شهدای دروازه ری بود که ۳۴ پلاک در این پروژه تملک و آزادسازی شد و اواخر سال به‌موازات تسریع کار عملیات عمرانی و جدول‌گذاری آغاز شد.

 وی با اشاره به تلاش شهرداری برای تسریع پروژه ساماندهی محله دروازه ری یادآور شد: برای سال جدید تلاش ما تملک باقی پلاک‌ها است تا حلاوت کار با بهره‌برداری برای مردم حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم