Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:23:42 GMT

مشاور فرهنگی و هنری رییس مجلس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۴۵۳۰

مشاور فرهنگی و هنری رییس مجلس منصوب شد

به گزارش خانه ملت،  محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در حکمی سید محمود رضوی را به عنوان مشاور فرهنگی و هنری خود منصوب کرد و خطاب به وی اظهار داشت: نظر به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه به فرهنگ در پیام معظم‌له به مجلس و با توجه به تعهد دینی و انقلابی و سوابق ارزنده فرهنگی و هنری، جنابعالی را به عنوان  «مشاور فرهنگی و هنری» رییس مجلس منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس در این حکم، اهمّ وظایف مشاور فرهنگی و هنری خود را تقویت تعامل مجلس با فعالان فرهنگی، هنری، ارتباط موثر با انجمن‌ها، صنوف، نهادها و سازمان‌های فرهنگی کشور به منظور بهره‌مندی ازظرفیت آنها در نظام تصمیم‌گیری و قانونگذاری کشور بیش از گذشته برشمرده است.

قالیباف در این حکم انتصاب، توفیق روزافزون رضوی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسالت کرد.

سیدمحمود رضوی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی از دانشگاه علوم تحقیقات است و از جمله سوابق وی می‌توان به مواردی همچون فعال فرهنگی و تهیه کننده سینما  از ۸۷ تاکنون، عضو گروه مشاوران جوان شهردار تهران سال ۸۴ تا ۸۶ و مشاور فرهنگی هنری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه از سال ٩٠ تا ٩٣ اشاره کرد.

برچسب‌ها محمد باقر قالیباف سید محمود رضوی پروندهٔ خبری شکل گیری مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف سید محمود رضوی محمد باقر قالیباف سید محمود رضوی مشاور فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمد اصغرزاده رییس حوزه هنری استان سمنان گفت : این مدرسه ب اهزینه بازسازی دو میلیارد تومان با هدف روایتگری بومگرایانه در دو بخش تولیدات فرهنگی هنری و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف رویات قابلیت‌های گوناگون استان سمنان حتی در بخش گردشگری روایت  فعالیت می‌کند
درمراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هم حضور داشت ، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: در این مدرسه با فعالیت بومگرایانه روایت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار خواهد شد
فرج الله شوشتری سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم گفت: جنگ امروز جنگ روایتهاست و حفظ هویت و اصالت ملی در سایه روایت درست از خدمات ارزشمند به انقلاب است
در این مراسم حکم مدیریت مدرسه ملی روایت به حسینعلی جعفری از نویسندگان بنام استان سمنان و کشور اعطا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!