Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بدره، گفت: با کاهش محدودیت‌های اعمال شده و جدی نگرفتن پروتکل‌های بهداشتی توسط بخشی از مردم، وضعیت این شهرستان از حالت سفید خارج و حال در وضعیت قرمز قرار دارد.

یونس آزادی فرماندار بدره ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از ابتدای شیوع کرونا برنامه‌های مناسبی در راستای مدیریت کرونا ویروس در این شهرستان اجرا شد که متاسفانه با کاهش محدودیت‌های اعمال شده و جدی نگرفتن پروتکل‌های بهداشتی توسط بخشی از مردم، وضعیت این شهرستان از حالت سفید خارج شد و الان در وضعیت قرمز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام وضعیت جدید بخشی از محدودیت‌ها مجدداً در سطح شهرستان اعمال شده و در این راستا برخی افراد که پروتکل بهداشتی را رعایت نکرده‌اند و اقدام به برگزاری مراسمات کرده به دستگاه قضا معرفی شدند.

فرماندار بدره، اظهار کرد: در حال حاضر مراسم شادی و عزا به صورت رسمی در این شهرستان برگزار نمی‌شود و تالارها و مساجد نیز برای برگزاری مراسمات بسته هستند و طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان هیچ اطلاعیه ترحیم در شهرستان چاپ و منتشر نمی‌شود.

عدم وجود امکانات بهداشتی در مرکز درمانی شهرستان بدره

وی ادامه داد: عدم وجود امکانات بهداشتی کافی در مرکز درمانی این شهرستان سبب شده  بیماران جهت بستری به ایلام اعزام شوند.

فرماندار بدره خاطر نشان کرد: برای برون رفت از شرایط کنونی لازم است  از طرف ستاد ملی اختیارات بیشتری به استان‌ها و شهرستان‌ها داده شود تا متناسب با شرایط محلی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

آزادی گفت: با توجه به وضعیت موجود، امتحانات پایه نهم و دوازده به صورت حضوری و با نظارت شبکه بهداشت و رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود و سایر پایه‌ها غیر حضوری هستند.

بدره با جمعیت بیش از 20 هزار نفر در 85 کیلومتری شهر ایلام و 38 کیلومتری شهرستان دره‌شهر قرار دارد.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام مرکز درمانی وضعیت قرمز کرونا ایلام وضعیت قرمز مرکز درمانی امکانات بهداشتی فرماندار بدره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه