Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:37:05 GMT

«سردرد» یکی از نشانه‌های ابتلا به کروناست

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۴۷۹۰

«سردرد» یکی از نشانه‌های ابتلا به کروناست

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه 30 درصد افراد مبتلا به کرونا در تهران سردرد داشته‌اند، گفت: سردرد می‌تواند به خصوص اگر بعد از بروز آن یکسری علائم دیگر هم وجود داشته باشد به عنوان عاملی برای ابتلا به کرونا تلقی شود.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: در بسیاری از بیماران حتی قبل از بروز علائم تنفسی از جمله تب و سرفه، سردرد را به عنوان یک عامل مراجعه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تهران یک مطالعه‌ای در خصوص وجود سردرد در بیماران دارای کرونا مثبت انجام دادیم و مشاهده کردیم 30 درصد از کسانی که علائم کرونا را داشتند، سردرد هم داشتند.

بیشتر بخوانید

شناسایی ۲۵۹۶ بیمار جدید کرونا در کشور/ فوت ۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/ ۵ استان در وضعیت قرمز قرار دارند

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان داشت: بر اساس تجربه‌ای که این افراد بیان کردند سردرد بسیار شدیدی داشتند که قبلا چنین سردردی نداشتند و بشدت احساس جسم خارجی در چشم و سوزش بسیار شدیدی داشته و حالت ترس از نور دارند.

زالی اضافه کرد: البته طبیعتا سردرد یکی از علائم شایع در کشور است؛ البته عللی مانند مسائل فصلی، آلرژی، میگرن، سردردهای عروقی، سردرد ناشی از تنش‌های روزانه، از علل شایع تری برای بروز سردرد هستند.

وی متذکر شد: سردرد می‌تواند به خصوص اگر بعد از بروز آن یکسری علائم دیگر هم وجود داشته باشد به عنوان عاملی برای ابتلا به کرونا تلقی شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سردرد سلامت تهران بیماران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

محمد صالح پیروتی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در این شهرستان بروز بوده، گفت: ضروری است کارفرمایان بیمه‌های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه‌گذاری‌ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟