Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:53:01 GMT

آتش نشانان گوسفند سقوط کرده در چاه را نجات دادند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۴۸۱۸

آتش نشانان گوسفند سقوط کرده در چاه را نجات دادند

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت : یک رأس گوسفند که به عمق ۴۰ متری چاه آب در روستای فرخد در حومه مشهد سقوط کرده بود با تلاش آتش نشانان زنده از عمق چاه خارج شد و تحویل صاحب اش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، سرآتشیار حسن عظیمیان با بیان این مطلب، تصریح کرد: چوپانی که در حال جابه جایی گله گوسفندان اش بود وقتی که متوجه نبود یکی از دام هایش می شود اقدام به جستجو در اطراف روستا کرده که پس از شنیدن صدای این حیوان متوجه سقوط یکی از گوسفندانش به داخل یک چاه شده و سراسیمه دست به کار می شود تا گوسفنداش را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ولی چون کاری از دستش برنیامده با آتش نشانی مشهد تماس گرفته و درخواست کمک می کند، که ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد نجاتگران ایستگاه شماره ۸ به محل حادثه واقع در روستای فرخد در حاشیه جاده مشهد به کلات اعزام کرد .

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: با حضور آتش نشانان در محل و برپایی کارگاه نجات بر روی دهانه چاه، یکی از نجاتگران با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از تجهیزات نجات تخصصی، ضمن ورود به این چاه، پس از تثبیت کردن حیوان در عمق چاه، با همکاری سایر آتش نشانان این گوسفند را از عمق  ۴۰ متری چاه به سطح زمین منتقل کرد.

شایان ذکر است؛ این گوسفند که با تلاش طاقت فرسا نیروهای آتش نشانی صحیح و سالم از چاه خارج شده بود، تحویل صاحب اش شد و  نیروهای امدادی پس از انجام این ماموریت به ایستگاه خویش در شهر مشهد مراجعت کردند.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: گوسفند مشهد سقوط روستا روستای فرخد گوسفند مشهد سقوط روستا آتش نشانی مشهد آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند