Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@08:10:40 GMT

ضرب و شتم زن جوان با سیخ داغ توسط همسر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۴۸۶۲

ضرب و شتم زن جوان با سیخ داغ توسط همسر

پیرمرد رودباری همسر جوان خود را با سیخ داغ مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  پیرمرد ۸۰ ساله اهل روستای چهارمحل بخش خورگام ، همسر دوم و ۲۲ ساله خود را به بهانه وجین نکردن مزرعه عدس با سیخ داغ مورد ضرب و شتم قرار داده است.

گفته شده زن جوان پس از مجروح شدن و در حالی که وضعیت جسمی مناسبی نداشت به همراه پسر ۵ ساله اش توسط همسایه ها فراری و به اهالی منطقه پناه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش همسایه ها پس از مداوای اولیه با پلیس ۱۱۰ و اورژانس اجتماعی تماس گرفته و این زن را به بیمارستان ولی عصر(عج) رودبار منتقل می کنند.

رئیس اداره بهزیستی رودبار گفت :با همکاری فرمانده انتظامی بخش خورگام ، این زن مجروح و بچه خردسالش پس از مرخصی از بیمارستان تحویل خانواده پدری اش شد.

فاطمه صادقی گفت : مراحل قانونی و قضایی پرونده از طریق خانواده این خانم در حال پیگری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همسر جوان ضرب و شتم زن جوان سیخ داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها