Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادتمند در پیامی خطاب به هواداران استقلال گفت به کمک آن ها به دنبال فتح قله های افتخار آسیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، در مورد شروع دوباره لیگ برتر و موضعش در این خصوص، کار با مربیان ایتالیایی و ارتباطش با فرهاد مجیدی و اعضای تیمش صحبت کرد:

در جمع کردن امضا برای انصراف از لیگ برتر، اسمی از مدیران، کادر فنی و بازیکنان استقلال دیده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانیم نتیجه بگیریم شما موافق ادامه یافتن لیگ هستید؟

نمی خواهم این فشار را به سمت بازیکنان و کادر فنی وارد کنم ولی با توجه به انگیزه و تمرینات بازیکنان، می توانم بگویم که همین الان مدعی قهرمانی هستیم. ما در حال پیگیری تمرینات مان هستیم. آقای دکتر نوروزی تمامی پروتکل های بهداشتی را در تیم رعایت می کنند. شاید بتوانم بگویم که تنها باشگاهی هستیم که ۴ تونل ضد عفونی داریم. دو زمین اختصاصی در زمین انقلاب و زمین شماره ۲ داریم که هیچ تیمی جز استقلال حق استفاده از آن را ندارد. حتی برخی تیم ها از ما خواسته اند که در زمانی مشخص در آن جا تمرین کنند که ما اجازه نداده ایم. این دو مجموعه به همراه مجموعه امام رضا و کمپ ناصر حجازی، همه تونل ضد عفونی دارند. ما سعی می کنیم تمامی پروتکل ها را رعایت کنیم اما اخیرا دیده ام که با مسافرت های زیاد، چند استان کشورمان مجددا وضعیت قرمز پیدا کرده اند. حتی خوزستان که اولین بازی مان در آن جا برگزار می شود، در شرایط قرمز است. علاوه بر خودمان، باید نگران خانواده نیز باشیم. من اکنون ممکن است تست داده باشم و مشکلی نباشد ولی ممکن است در راه بازگشت به خانه به آسانسور یا جایی دیگر دست بزنم و در خانه ناقل کرونا باشم. بنابراین باید به خانواده ها حق داد. این مسئله برای تیم های پرطرفدار نیز نگران کننده تر است. شما می دانید اگر ما به اهواز برویم، هواداران در فرودگاه، زمین تمرین، هتل و … به دنبال بازیکنان و عکس گرفتن هستند و بازیکنان نمی توانند به آن ها جواب منفی دهند. باید برای این  مسائل فکری کرد. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد. در کل می خواهم بگویم که ما با قدرت تمام، آماده حضور در مسابقات هستیم. بازیکنان فوق العاده انگیزه دارند و مدعی قهرمانی هستیم. هواداران مان چندین سال است حق و حقوقشان پایمال شده و قهرمانی ندیده اند. امسال تلاش می کنیم همه جوره از آن ها و از تیم پشتیبانی کنیم و باشگاه نیز در مواردی مانند تمدید قراردادها و … سعی می کند کارش را به موقع انجام داده و پشتیبان تیم باشد. البته باز هم بگویم سلامتی بازیکنان مان فوق العاده اهمیت دارد و اگر در طول مسابقات یک نفر حال از هر تیمی به این ویروس مبتلا شده و سلامتی اش به خطر بیفتد، ادامه مسابقات را صلاح نمی بینیم. به هر حال امیدوارم هرچه به صلاح ورزش کشور است، رخ دهد.

شما در زمان مدیریت تان در استقلال سعی کردید اینزاگی را به تیم بیاورید و در نهایت به استراماچونی رسیدید. آیا امکان این وجود دارد که باز هم به سراغ مربیان ایتالیایی بروید؟

در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است و به او اعتقاد دارم. این سوال تان را خیلی نمی پسندم. تیم آرامش دارد و در حال تمرین است. به دنبال مربی دیگری نیستیم و با همین کادر فنی کارمان را با قدرت ادامه خواهیم داد. نه تنها کادر فنی، بلکه رابطه ام با بازیکنان، تیم پزشکی، هواداران، کارکنان باشگاه و … بسیار خوب است. تنها با کسانی که بخواهند به باشگاه لطمه بزنند، با قدرت برخورد خواهم کرد.

در پایان اگر صحبت یا سوالی مانده که نپرسیده ام، بفرمایید:

ما در ۲ ماه اخیر سعی کرده ایم که وظایفمان را به بهترین شکل انجام دهیم و خوشحالم رابطه خوبی میان باشگاه و هواداران به وجود آمده است. از همه آن ها می خواهم تشکر کنم که با قدرت پشت باشگاه خود ایستاده اند. همچنان در تلاشیم که این اعتماد دو طرفه را دو چندان کنیم تا بتوانیم قله های افتخار را برای پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مجددا فتح کنیم و به افتخارات مان اضافه کنیم.

منبع: طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فرهاد مجیدی استقلال استراماچونی احمد سعادتمند استراماچونی استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

طرفداری | یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به ایسنا گفت:

اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم