Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:19:58 GMT

کشتی حامل ۲۰ هزار تن خاک فسفات وارد بندر بوشهر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۵۲۵۰

کشتی حامل ۲۰ هزار تن خاک فسفات وارد بندر بوشهر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، سعید زرین فر در نشست هماهنگی ورود خاک به منطقه ویژه اقتصادی دو بوشهر ضمن تشکر از همکاری گمرک گفت: استان بوشهر در کنار واردات این کالا قابلیت تولید و صادرات این محصول به خارج از کشور را دارد.

وی با بیان اینکه واردات این خاک برای بخش کشاورزی کشور حیاتی است، افزود: با هماهنگی صورت گرفته این خاک بعد از ورود به عنوان مواد اولیه مورد استفاده صنایع تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی دو بوشهر دپو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر هماهنگی گمرک و بندر برای تخلیه این کشتی در اسرع وقت اظهار داشت: انتظار می‌رود تخلیه این کشتی بدون معطلی و در کمترین بازه زمانی صورت پذیرد.

کد خبر 4952460

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گمرک بندر بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند آتش سوزی گرگان استانداری سمنان یاسوج صنایع دستی آتش سوزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست