Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@10:16:13 GMT

دستگیری عاملان آتش‌سوزی مراتع در مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۵۳۶۶

دستگیری عاملان آتش‌سوزی مراتع در مسجدسلیمان

رویداد۲۴ سرهنگ کارآگاه علی حسینی عصر پنجشنبه در این خصوص اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی مراتع و محصولات کشاورزی ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی پاسگاه گلگیر و هفت شهیدان برای برخورد با مخلان نظم و امنیت اقدام به گشت زنی در مناطق احتمالی آتش‌سوزی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه گلگیر طی ۲۴ ساعت گذشته حین گشت‌زنی متوجه دود غلیظ در اطراف زمین‌های کشاورزی و مراتع شدند که بلافاصله در محل موردنظر حاضر و مشاهده کردند ۲ نفر در حال آتش‌زدن خار و خاشاک در زمینهای کشاورزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: متاسفانه به دنبال شعله‌ور شدن، آتش به مراتع خشک سرایت کرد و حدود سه هکتار از اراضی منابع طبیعی را سوزاند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا سه نفر که در حوزه هفت شهیدان اقدام به آتش زدن محصولات کشاورزی کرده بودند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی بیان کرد: افراد یاد شده در تحقیقات تکمیلی پلیس انگیزه خود را آماده کردن اراضی برای کشاورزی و اختلافات ملکی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت : پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه‌های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در دشت آزادگان

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان داشت: در راستای برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشت آزادگان با کار اطلاعاتی محل دپوی سوخت قاچاق را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی به منظور بررسی و بازدید به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری ۲۰ نفر در ماجرای آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌ها

سردار سید محمد صالحی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از محل موردنظر مقدار ۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آتش سوزی جنگلها آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملان شکستن شیشه واحدهای صنفی و خودرو خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی دستگیر و ۳ تیر و کمان دست‌ساز به همراه مقادیری تیله شیشه‌ای از مخفیگاه آن ها کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عامل شکستن شیشه واحدهای صنفی اظهار داشت: در پی بروز شایعاتی مبنی بر تیراندازی با سلاح شکاری از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو به‌سوی مغازه‌ها و واحدهای صنفی و تخریب شیشه سکوریت برخی مغازه و خودروهای ساکن در شهرستان‌های شهریار و ملارد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه و شناسایی عاملان تخریب شیشه‌ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در آغاز بررسی‌های مأموران انتظامی از موارد اعلامی در محل وقوع حوادث، هیچ سرنخی مبنی بر تیراندازی از سوی افراد ناشناس و شنیدن صدای تیراندازی به دست نیامد و مشخص شد که شیشه‌های مغازه‌ها و خودروها با استفاده از گوی شیشه‌ای (تیله) به طرز ماهرانه‌ای شکسته که تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی، 4 نفر از عاملان تخریب شیشه‌ها مغازه‌ها و خودروها در ملارد شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی در آرایشگاهی در شهر ملارد دستگیر کردند.

عزیزی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی 405 متعلق به متهمین توقیف و 3 عدد تیر و کمان دست‌ساز به همراه مقادیری تیله شیشه‌ای کشف شد گفت: عاملان تخریب شیشه مغازه‌ها و خودروها، قبل از دستگیری قصد عملیات جدیدی داشتند.

دستگیری شرور قمه به دست خیابان انقلاب + جزئیات

وی در ادامه بیان کرد: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان این اتفاق در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند و در بازجوئی‌های پلیس اعتراف کردند از 6 ماه قبل، تخریب شیشه مغازه‌ها و خودروها در استان‌های البرز، تهران و شمال کشور و اخیراً نیز در شهرستان‌های غرب استان تهران انجام می‌دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهروندانی که شیشه مغازه و خودروهای آن‌ها بدین شیوه مورد آسیب قرار گرفته می‌توانند جهت پیگیری قضایی و تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در شهر اندیشه فاز 4 بلوار توحید شمالی یا پلیس امنیت عمومی در شهرستان ملارد- بلوار رسول اکرم (ص) بالاتر از دادگستری جنب نمایندگی بهمن موتور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس