Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان هتل امیران همدان به دلیل انعکاس خبر و بازتاب رسانه‌ای تخلف این مجموعه در پذیرش مهمان در ایام قرنطینه و تعطیلات نوروزی، به خبرنگار رسانه‌ای که تخلف این هتل را منتشر کرده حمله ور و وی را مورد ضرب و جرح قرار دادند

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از عصر همدان؛ هتل‌ها و رستوران‌ها و بسیاری دیگر از مشاغل همزمان با اوج گیری ویروس کرونا طبق تصمیم منطقی و عقلانی ستاد ملی مقابله با کرونا  فعالیت‌هایشان تعطیل شد اما هتل‌ها و تالارهایی بودند که بدون توجه به افزایش شمار قربانیان کرونا، سرعت شیوع آن و مصلحت عمومی صرفا به منافع شخصی خود می‌اندیشیدند و از تصمیم این ستاد به انحاء مختلف سرپیچی و یا در خفا به پذیرش مهمان اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که سراسر کشور در قرنطینه به سر می‌برد و مسئولان نظام بهداشت و درمان و ... به مردم توصیه می‌کردند که به مسافرت نروند اما برخی بدون توجه به این هشدارها و اخطارها به مسافرت رفتند و طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایام قرنطینه و تعطیلات نوروزی، همدان مقصد بیشتر مسافران بوده است اما سوالی که در همان مقطع در افکار عمومی شکل گرفت این بود که این حجم میلیونی مسافر که وزیر آن را افشا کرد در کدام مراکز اسکان داده می‌شوند؟

در همان روزهای قرنطینه و در ایام نوروز در یکی از رسانه‌های خبری شهرستان همدان تحت عنوان «همدانستان» تصویری منتشر شد که نشان می‌داد هتل معروف « امیران » بدون توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به پذیرش گردشگر اقدام کرده است.

تصویر و خبرمنتشره در این رسانه نشان می‌داد که یک ماشین پلاک غیر بومی از هتل امیران خارج می‌شود و این گمان را در ذهن ایجاد می‌کرد که هتل امیران بدون توجه به شیوع کرونا و مصلحت عمومی صرفا به جیب خود و منافع شخصی می‌اندیشد.

اما بعد از گذشت مدتی از انتشار خبر خروج ماشین پلاک غیر همدانی از هتل، کارمندان هتل امیران با بررسی دوربین‌های مجموعه و جستجوی محلی خبرنگار رسانه مورد نظر را پیدا و در نزدیکی منزل پدر همسر این خبرنگار مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

محمد حسین فرهادیان، خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همدانستان در گفتگو با عصرهمدان با اشاره به اتفاقات رخ داده در خصوص حمله کارمندان هتل امیران به وی گفت: در روزهایی که کرونا همه مراکز را تعطیل کرده بود و قانونا همه مراکز اعلام شده از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده بودند، از هتل امیران ماشین پلاک غیر همدان بیرون آمد و من از این خودرو عکس گرفتم.

وی افزود: بعد از انتشار این خبر در پایگاه خبری همدانستان از طرف هتل توضیحاتی ارائه و ما نیز بر حسب وظیفه و حرفه خبری خود توضیحات  آن مجموعه را انتشار و تصویر مذکور را حذف کردیم.

مدیر این پایگاه خبری با بیان اینکه ما در رسانه خود قید کردیم که  پیرو انتشار عکس در رابطه با خروج ماشین با پلاک غیر همدان از یکی از هتل‌های همدان، عوامل هتل امیران اطلاع دادند که همچنان قرنطینه در این هتل ادامه دارد و مسافری پذیرش نشده اما پارکینگ هتل در اختیار تعدادی از آشنایان بوده است.

فرهادیان ادامه داد: با وجود اینکه ما توضیحات هتل امیران را منتشر و عکس را نیز حذف کردیم اما گویا این هتل بازهم تخلفاتی در دوران قرنطینه داشته که از طرف ناجا به آن اخطار داده شده بود.

مدیر و خبرنگار پایگاه خبری همدانستان عنوان کرد: روز گذشته که در حال تعمیر آیفون خانه بودم چند نفر از مجموعه هتل امیران به ما نزدیک شدند و به سمت بنده لگد پراکنی و شروع به فحاشی، توهین و تهدید کردند.

وی افزود: چهار نفر به سمت بنده حمله ور شدند و جدای از توهین‌ها و فحاشی‌های کارکنان این هتل، به شدت مرا کتک زدند و از ناحیه گوش بسیار ضربه دیدم، این در حالی است که در زمان قرنطینه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان به دلیل برگزاری مراسم عروسی در هتل امیران، به این هتل به خاطر تخلفاتش هشدار داده و مدیر این مجموعه ناچار به تعهد در راستای عدم تکرار این تخلف شده بود.

وی با بیان اینکه قانون باید برای همه یکسان و افراد و هتلداران نیز باید قانون را رعایت کنند گفت: از رسانه‌ها در خواست دارم به شأن و جایگاه رسانه، خبرنگار و حرفه خبری خود ارزش قائل باشند و نگذارند حرفه خطیر خبرنگاری لطمه ببیند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا هتل امیران بدون توجه پایگاه خبری هتل امیران پلاک غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش

اریک تن هاخ ژورنالیست‌های منتقدش را بایکوت کرده است. 

طرفداری | اریک تن هاخ نمی‌خواهد دستاوردهاش در منچستریونایتد زیر سوال برود. 

به گزارش دیلی میل؛ نشست خبری امروز اریک تن هاخ باز هم با حاشیه‌هایی همراه شد. در حالی که سرمربی منچستریونایتد برای صحبت در مورد دیدار با برنلی در کارینگتون حضور یافته بود، مرد هلندی از طرح پرسش خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، سان و دیلی میرر جلوگیری کرد. روز گذشته نیز تلگراف گزارش داد تن هاخ از این که ژورنالیست‌های انگلیسی دستاورد صعود به فینال جام حذفی را شرم‌آور خطاب قرار داده‌اند، ناراحت است. او در ماه دسامبر نیز چهار خبرنگار را از نشست خبری خود محروم کرده بود. تن هاخ پیش از بازی با شفیلد گفته بود:

صعود به فینال جام حذفی همین الان هم یک دستاورد بزرگ است و نشان می‌دهد ما موفق بوده‌ایم. به همین خاطر است که من به عنوان سرمربی طی 10 سال اخیر موفق بوده‌ام. من همیشه نهایت پتانسیل اسکوادم را شکوفا می‌کنم.

منچستریونایتد که با 53 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته، فردا در چارچوب مسابقات لیگ برتر میزبان برنلی خواهد بود. در صورتی که لیگ برتر انگلیس در کسب سهمیه پنجم لیگ قهرمانان ناکام بماند، منچستریونایتد شانس بسیار پایینی برای حضور در سطح اول مسابقات اروپایی خواهد داشت. آن‌ها روز پنجم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و انتظار می‌رود پس از آن بازی، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد مشخص شود. 

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند