Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروزپنجشنبه ۲۹ خرداد ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۳۰ کیلو گرم تریاک

 سرهنگ حمید نوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۳۳۰ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حمید نوری گفت: در پی اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات قاچاقچیان و تلاش مامورین فرماندهی انتظامی نیکشهر در جهت مبارزه و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه ۳۳۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: این محموله مواد مخدر در یکی از محلات روستا‌های حوالی شهرستان نیکشهر مخفی شده بود که با اشراف اطلاعاتی مامورین مبارزه با مواد مخدر، کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیکشهر در پایان گفت: مامورین نیروی انتظامی تمام تلاش و همت خود را جهت ایجاد امنیت و آرامش و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت به کار خواهد گرفت و اجازه جولان دادن به آنان را نخواهد داد.

دستگیری ۲۴ سارق خیابانی

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۲۴ سارق خیابانی و خرده فروش مواد مخدر، در طرح پاکسازی نقاط جرم خیز مرکز استان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری" با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر، طرح دستگیری سارقان خیابانی و توزیع کنندگان موادمخدر در حوزه کلانتری ۱۵ شهرستان زاهدان به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران در این طرح ضربتی که به مدت ۲۴ ساعت به طول انجامید در چند عملیات ضربتی تعداد ۲۴ نفر از سارقان خیابانی و توزیع کنندگان مواد مخدر را در محلات جرم خیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم اجرای طرح‌هایی این چنین در مرکز استان تداوم خواهد یافت.

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در "هامون"

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "هامون" از کشف مقدار تقریبی ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی کانتینر دار خبر داد.

سرهنگ "حسین نوری فرید  گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی مأموران پلیس آگاهی شهرستان "هامون" به یک دستگاه خودروی تریلی کانتینر دار در یکی از پارکینگ‌های شهرستان مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از تریلی مذکور مقدار تقریبی ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که به صورت حرفه‌ای و ماهرانه در کف کانتینر خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "هامون" خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نوری فرید با تاکید بر عزم جدی پلیس، در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان کابل برق، با ۶ فقره سرقت در "کنارک"

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای کابل‌های برق و مخابرات با ۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"غلامرضا شهرکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق و مخابرات در سطح شهرستان کنارک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری پس از یک سری تحقیقات میدانی در محل‌های سرقت، و جمع آوری سرنخ‌های موجود به ۲ فرد سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی و حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه آنها، با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ سارق را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال مسروقه شامل ۹۰ متر سیم و کابل فشار قوی، ۳۵ متر کابل مخابراتی، ۱۰ کیلو گرم سیم مسی سوخته شده و یک عدد انبر سیم چین، کشف شد.

سرهنگ شهرکی بیان داشت: این ۲ سارق ۳۷ و ۲۶ ساله که پس از انتقال به کلانتری و رو به رو شدن با ادله محکم پلیس چیزی برای کتمان نداشتند، در بازجویی‌های تکمیلی به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان کنارک اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

یک کشته و ۳ مجروح در برخورد مرگبار پراید با پژو

برخورد خودروی پراید با سواری پژو ۴۰۵ در محور "زاهدان-خاش" یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده" رئیس پلیس راه شمال استان گفت: بامداد امروز یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۴۰ محور "زاهدان-خاش" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، خودرو پژو ۴۰۵ با یک نفر سرنشین با یک دستگاه سواری پراید با ۳ سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر آن نیز به همراه راننده سواری پژو مجروح که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه، علت تامه این تصادف را تجاوز به چپ سواری پژو اعلام کرده است. 

انبه‌های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان "مهرستان" از کشف ۵۰۰ کیلوگرم میوه انبه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو خبر داد.

سرهنگ " محمد سرگزی گفت: روز گذشته یکی از تیم‌های گشتی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور " مهرستان به کافه بلوچی " به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران این فرماندهی در بازرسی از این خودرو خودرو مقدار ۵۰۰ کیلوگرم میوه انبه قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان موتورسیکلت با ۴ فقره سرقت در نیکشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت هنگام سرقت خبر داد

سرهنگ "حمید نوری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان نیکشهر، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر افزود: ماموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد شهرستان با فعال نمودن واحد‌های گشتی خود در سطح شهر و گشت زنی مستمر و مداوم میدانی، شب گذشته ۲ جوانرا که در حال سرقت ۲ دستگاه موتورسیکلت بودند مشاهده و در اقدامی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری بیان داشت: این ۲ سارق سابقه دار پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف و پس از هماهنگی قضائی در باز v سی از منازل آن‌ها تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: رها کردن موتورسیکلت و خودرو در محل‌های ناامن بدون رعایت اصول امنیتی از عوامل اصلی زمینه ساز در سرقت است که شهروندان ضمن توجه به این هشدار‌های پیشگیرانه پلیس، می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ نسبت به افزایش تعامل با پلیس و گسترش مشارکت خود در حوزه نظم و امنیت اجتماعی اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی درگیری مسلحانه سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی شهرستان انتظامی شهرستان نیکشهر سطح شهرستان مراجع قضائی شهرستان کنارک یک دستگاه دستگیری ۲ فقره سرقت سواری پژو مواد مخدر پلیس راه کیلو گرم ۲ سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق کار شناسایی و دستگیری افرادی که در این زمینه فعالیت دارند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از دستگیری سه فروشنده مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت:  در بازرسی از محل اختفای آنان سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع ماری جوانا همراه با یک قبضه سلاح جنگی کمری غیر مجاز ،دو تیغه خشاب مربوطه و شش هزار قرص ممنوعه روانگردان را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و با شدت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد