Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم ۱۳ شخص حقیقی و حقوقی به اتهام نقض تحریم‌های دولت این کشور علیه ونزوئلا خبر داد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نام 13 شخص حقیقی و حقوقی شامل 3 شهروند مکزیکی، 8 شرکت و 2 کشتی نفتکش به دلیل نقض تحریم‌های دولت آمریکا علیه ونزوئلا به فهرست افراد و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به شمار می‌رود، افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا، تمامی شرکت‌هایی که نامشان به تازگی به فهرست تحریم‌های مرتبط با ونزوئلا افزوده شده است، در کشورهایی به جز خود ونزوئلا -شامل سنگاپور، مکزیک، یونان، جزایر مارشال، انگلیس و آمریکا- به ثبت رسیده‌اند. نفتکش‌های تحریم‌ شده نیز با پرچم کشورهای پاناما و لیبریا تردد می‌کنند.

دولت ترامپ با هدف سرنگون کردن دولت قانونی ونزوئلا و به قدرت رساندن مهره دست‌نشانده خود یعنی خوان گوایدو،  تحریم های اقتصادی و سیاسی شدیدی را علیه کاراکاس اعمال کرده است.

با وجود فشارهای آمریکا و کشورهای غربی، نیکولاس مادورو رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا بارها تأکید کرده است که به نفع یک مهره دست‌نشانده غرب از سمت خود کناره‌گیری نخواهد کرد.

ونزوئلا: آمریکا انتخاباتی برای تایید کودتاهای خود می‌خواهدسایت تحلیلی یونایتد ورلد: نفتکش‌های ایرانی در ونزوئلا سلطه گری آمریکا را به چالش کشیدنداعلام آمادگی مکزیک برای فروش بنزین به ونزوئلاچین علی رغم تحریم‌های آمریکا همچنان نفت ونزوئلا را می‌خردبازداشت مدیران شبکه محلی وابسته به یک شرکت آمریکایی در ونزوئلاآمریکا 8 شرکت و کشتی نفتکش را به اتهام نقض تحریم‌ها علیه ونزوئلا تحریم کرد

انتهای پیام/.

 

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ونزوئلا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ونزوئلا اخبار آمریکا ونزوئلا اخبار آمریکا علیه ونزوئلا نقض تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در ایالات متحده گفت اتهام‌زنی‌های ایالات متحده مبنی بر استفاده روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین «نفرت‌انگیز و غیر قابل اثبات» است.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه نیروهای دفاع رادیولوژیکی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه و همچنین چندین مؤسسه، شرکت و مدیران روسی آنها اعمال کرد.

در این اطلاعیه، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد روسیه از سلاح شیمیایی «کلروپیکرین» علیه نیروهای اوکراینی استفاده کرده است، گرچه این وزارتخانه هیچ مدرکی دال بر استفاده ادعایی روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین ارائه نکرده است.

در رابطه با این اتهامات، آنتونوف روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «در دسته گام‌های "غیر جایگزین" برای مقابله با روسیه، محافل رسمی محلی متنوع‌ترین اقدامات را مطرح می‌کنند. از جمله آنها، اتهامات کاملا نفرت‌انگیز و غیرمستند علیه فدراسیون روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی است.»

به گزارش راشا تودی و براساس گزارش منابع باز، کلروپیکرین یک ترکیب شیمیایی است که در جنگ جهانی اول به عنوان گاز سمی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون به طور گسترده برای کنترل آفات در کشاورزی، آزمایش ماسک گاز و اهداف آموزشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا