Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون، در فینال لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می‌روند؛ یکی در اندیشه هت‌تریک قهرمانی و دیگری برای شکستن طلسم جام. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز (جمعه) و پس از وقفه‌ای سه ماهه،‌ مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت 17:30 با برگزاری دیدار رفت فینال این مسابقات، در سالن پیروزی اصفهان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس سونگون پس از صدرنشینی در پایان 26 هفته مسابقات،از سد حفاری اهواز و ستارگان ورامین گذشت به فینال لیگ برتر فوتسال رسید. گیتی‌پسند نیز پس از شکست سوهان محمدسیمای قم و سن‌ایچ ساوه، به فینال مسابقات صعود کرد تا این دو تیم پرستاره مانند فصل گذشته، تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر باشند.

فینالیست‌های مسابقات در هفته گذشته، با یکدیگر وارد چالشی شدند که آغاز آن، اظهارات مدیرعامل باشگاه مس علیه محمدرضا سنگ‌سفیدی بود. پس از این صحبت‌ها و پاسخ‌های متقابل گیتی‌پسندی‌ها، باشگاه تبریزی بیانیه‌ای صادر کرد و به شدت به حمید بی‌غم، سرمربی فعلی حریف و پیشین خود تاخت. با وجود این صحبت‌ها به نظر می‌رسد دیدار امروز با وجود عدم حضور تماشاگران، خالی از حاشیه نخواهد بود.

باشگاه مس سونگون: از بی‌غم به کمیته‌های انضباطی و اخلاق شکایت می‌کنیم

با وجود تصمیم سازمان لیگ فوتسال مبنی بر حضور قهرمان لیگ برتر در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و نایب‌قهرمان در رقابت‌های بین قاره‌ای (جام باشگاه‌های جهان) برای ایجاد انگیزه میان تیم‌ها، مطمئناً انگیزه‌ای از گیتی‌پسند و مس سونگون برای رسیدن به قهرمانی لیگ امسال، کاسته نخواهد شد.

مس در دو فصل اخیر، یکی را با سیستم پلی‌آف و دیگری را در پایان 26 هفته، به قهرمانی رسیده و تلاش می‌کند در قهرمانی «هت‌تریک» کند. از طرفی دیگر، گیتی‌پسند سال گذشته با وجود اختلاف 12 امتیازی با مس، در فینال رقابت‌ها قافیه را به نارنجی‌پوشان باخت تا حسرتش در قهرمانی به سه سال برسد.

دیدار برگشت مس سونگون و گیتی‌پسند روز ششم تیر در تبریز برگزار می‌شود که در صورت تساوی دو تیم در تعداد پیروزی، فینالیست‌ها روز نهم تیر در کرمان برای تعیین قهرمان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال لیگ برتر فوتسال مس سونگون گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.   در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر - فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.   در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد - امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.   نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی