Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا گفت که نه واشنگتن، نه سعودی‌ها، نه امارات و نه هیچکدام از متحدان آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ژنرال «کنث مکنزی»، فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا روز پنجشنبه در سخنرانی گفت که این کشور به دنبال درگیری با ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در جریان اجلاس امنیتی آسپن سخنرانی می‌کرد، افزود: «ما، ایالات متحده، به دنبال درگیری با ایران نسیتم و نه عربستان سعودی، نه امارات متحده عربی و نه هیچکدام از شرکا و متحدانمان در منطقه به دنبال درگیری با ایران نیستند. ما هرگز دنبال آن نبوده‌ایم.»

مکنزی در ادامه سخنانش مدعی شد: «ملت‌های منطقه بارها به اقدامات جدی تحریک آمیز غیرمسئولانه و ظالمانه ایران به صورت حساب‌شده و دفاعی پاسخ داده‌اند و در کل در تلاش برای کاهش تنش‌ها بوده‌اند.»

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت که ایران عمیقا درباره عزم آمریکا در حال ارتکاب اشتباه است.

فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا اضافه کرد: «ما به دنبال کاهش تنش‌ها بوده و بارها به صورت حرفه‌ای و خویشتندارانه پاسخ داده‌ایم. در عین حال ایران تلاش کرده تا به ارعاب متحدان ما در منطقه بپردازد.»

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: عربستان سعودی آمریکا امارات درگیری عربستان سعودی آمریکا امارات درگیری واشنگتن دنبال درگیری با ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال

به گزارش ورزش سه، خاطره شکست تلخ و ملال آور دوره گذشته از ژاپن همچنان از یاد‌ها نرفته و این قهرمانی می‌تواند برای شمسایی و ستاره‌هایش التیام بخش دردها و خستگی‌های اخیر باشد. آن زمان لزوم دگرگونی در تیم ملی را تکرار می‌کرد و به چهره های جدید روی آورد و به آن‌ها دل بست. چیزی که باعث شد بسیاری علیه او جبهه بگیرند و تصمیمش را « بی‌اعتنایی به واقعیت » بخوانند. او پس از ناکامی در فینال جام ملت‌های آسیا تصمیم گرفت چند تغییر ظاهراً بزرگ انجام دهد، ولی همچنان قماری که در تغییر نسل به راه انداخته بود را ترک نکرد. ابتدا علی‌اصغر حسن زاده به تیم ملی فراخواند که تشویق خیلی‌ها را برانگیخت که این تصمیمش نشان از تیزهوشی‌اش بود و سپس برترین های لیگ باشگاهی را زیر ذره‌بین خود قرار داد.

نتایج تیم ملی پس از جام ملت‌های آسیا در تورنمنت‌های متخلف از جمله تایلند و برزیل، امیدوار کننده بود، اما بحث‌های تاکتیکی میان علاقه‌مندان به فوتسال شدت گرفت، با این تفاسیر که دیدگاه او در مربیگری آزادی عمل دادن به ستاره‌هایش بود، به رخ کشیدن قریحه و تکنیک آن‌ها و همه این‌ها ایران را به جایی رسانده که انتظارش را می‌کشیدند و تا برآورده کردن توقعات تنها یک قدم دیگر فاصله داشته است.

وحید شمسایی دوران بازیگری پُرزرق‌وبرقی را پشت‌سر گذاشته و از او یک اسطوره در ورزش ایران ساخته است. سرمربی تیم ملی، در برهه‌ای که قاتل بالفطره دروازه ها به شمار می‌رفت، در جام ملت های آسیا هشت بار طعم قهرمانی را چشید و روی هم رفته 194 گل را در این رقابت‌ها به ثمر رساند. رکورد دست‌نیافتنی 31 گل در یک دوره از مسابقات به وحید شمسایی در سال 2001 تعلق دارد و خیلی‌ها را حیرت زده کرده است و 9 بار آقای گلی جام را به خود اختصاص داد و کفش طلایی را چنگ زد.

شمسایی روی نیمکت تیم‌های باشگاهی، عملکرد موفقی را در دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران برجای گذاشته که طی این سال‌ها با تمامی ستاره های فوتسال به قهرمانی ایران و آسیا دسته یافته است. اما جای خالی قهرمانی قاره کهن در کسوت مربیگری‌ ملی در کلکسیون افتخاراتش حس می‌شود.

به هر حال، شمسایی به نخستین توفیق خود روی نیمکت داغ ایران نزدیک شده و همچنین سیزدهمین قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که باید آن‌ها تحقق خواهند یافت یا خیر.

دیگر خبرها

  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود