Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع دیپلماتیک اعلام کردند که اردن تهدید کرده که اگر طرح الحاق اجرایی شود، امان از معاهده سازش با رژیم صهیونیستی خارج خواهد شد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۸ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالله دوم» پادشاه اردن تل آویو را تهدید کرد که در صورت اجرای طرح الحاق بخشی از کرانه باختری رود اردن به فلسطین اشغالی، از معاهده صلح با رژیم صهیونیستی خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد ک پادشاه اردن به آمریکا و اسرائیل گفته که اگر طرح الحاق اجرا شود، اردن دیگر به معاهده سازش پایبند نخواهد بود.

منابع دیپلماتیک افزودند: «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن روز پنجشنبه نامه‌ای از پادشاه این کشور را به دست ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رساند و در آن بر مواضع ثابت اردن در قبال مساله فلسطین و طرح الحاق تاکید کرد.

به گفته منابع مذکور، وزیر خارجه اردن و ابومازن ضمن دیدار با یکدیگر عنوان کردند که به تماس‌های خود با مقامات مصری در خصوص طرح الحاق ادامه خواهند داد.

المیادین در ادامه گزارش خود به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: وزیر امور خارجه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ابراز کردند که در صورت حضور «سامح شکری» وزیر خارجه مصر در این دیدار، پیام قوی‎تر و محکم‎تری در خصوص مخالفت با طرح الحاق منتقل می‎شد.

ایمن الصفدی روز پنجشنبه به رام الله رفت و با رییس تشکیلات خودگردان درباره راه‌های مقابله با طرح الحاق کرانه باختری گفت‌وگو کرد. قرار بود سامح شکری وزیر خارجه مصر نیز در این دیدار حضور یابد اما غیبت او باعث نگرانی رام الله و امان شد؛ چراکه عدم حضور شکری می‎تواند این پیام را داشته باشد که مصر در رد طرح الحاق جدی نیست.

انتهای پیام

R1283/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فلسطین اخبار "اردن" اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین اخبار اردن اسرائیل فلسطین اخبار اردن اسرائیل منابع دیپلماتیک طرح الحاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می شود.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

جزئیات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6094440

دیگر خبرها

  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد