Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد یک قاضی فدرال روز پنجشنبه یک تحلیلگر سابق ضدتروریسم آژانس اطلاعات دفاعی این کشور را به جرم درز اطلاعات محرمانه درباره تسلیحات یک کشور خارجی به دو خبرنگار، به دو سال و نیم حبس محکوم کرد.

این حکم پس از آن صادر شد که هنری کایل فِرس که ۳۱ سال دارد، ماه فوریه یک مورد اتهام انتقال عامدانه اطلاعات دفاع ملی فوق محرمانه را پذیرفت؛ اتهامی که حداکثر مجازات آن ۱۰ سال حبس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرس ماه اکتبر در ارتباط با این اتهامات دستگیر شد. اسناد دادگاه نشان می‌دهد اطلاعاتی که فرس در اختیار خبرنگاران قرار داد در دستکم هشت خبر متفاوت که براساس پنج گزارش اطلاعاتی جداگانه بود، منتشر شد.

این اسناد حاکی از آن است دو خبرنگاری که فرس در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اطلاعات را به آن‌ها ارائه کرد همکار بوده اند. وزارت دادگستری هرگز به طور مستقیم این خبرنگاران یا رسانه‌های آن‌ها را معرفی نکرده است. با این حال، پیام‌های توییتری که در اسناد دادگاه مورد استناد قرار گرفته است، نشان می‌دهد این افراد برای "ان بی سی" و "سی ان بی سی" کار می‌کردند که متعلق به شرکت "کامکست" هستند.

حکم محکومیتی که توسط قاضی ویرجینیا صادر شد بسیار کمتر از نه سال حبسی بود که دولت درخواست کرده بود، ولی اندکی بیش از یک سال و یک روز حبس بود که وکلای فرس درخواست کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دادگستری آمریکا درز اطلاعات محرمانه قاضی فدرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال

تراکتور در حالی باید از استقلال در خانه خودش پذیرایی کند که نتیجه این بازی در تعیین سرنوشت تمام تیم‌های بالای جدولی فوق‌العاده مهم است.

استقلال برای تداوم صدرنشینی خود می‌رود تا در تبریز پیروز شود و خود تراکتوری‌ها نیز جهت حفظ امیدشان برای کسب سهمیه قطعا با تمام وجود در زمین حاضر خواهند شد. به این موارد باید وضعیت پرسپولیس را هم اضافه کرد که چشم به تبریز می‌دوزد تا ببیند استقلال امتیاز از دست می‌دهد یا نه!

قرمزپوشان آذری که در روزهای گذشته دچار بحران شده و حتی کار به تقابل گروهی از تماشاگران این تیم با بازیکنان و شعار دادن علیه کادر مدیریتی در فرودگاه تبریز نیز کشیده شد، حالا حمید مطهری را به عنوان مربی موقت بالای سر خودشان می‌بینند و قرار شده یحیی گل‌محمدی به محض حل مشکلاتش به جمع این تیم اضافه شود.

از شامگاه پنج‌شنبه این بحث به طور جدی در محافل فوتبال تبریز مطرح شده که یحیی مطالعات خود روی تراکتور و استقلال را آغاز کرده است و اگرچه به صورت رسمی حرفی نمی‌زند اما به احتمال فراوان ترکیب تراکتوری‌ها برای جدال روز چهارشنبه با استقلال پس از مشورت با گل‌محمدی انتخاب خواهد شد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قطعا در خلال بازی هم سرمربی سابق پرسپولیس نکات تاکتیکی مورد نظر خودش را به گوش کادر فنی تراکتور می‌رساند.

طبق برنامه قرار شده هر وقت گل‌محمدی کارت سرمربی‌گری خودش را دریافت کند، حمید مطهری تحت عنوان دستیار اول کنار او روی نیمکت تراکتور بنشیند.

  منبع:خبرورزشی   

دیگر خبرها

  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!