Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@18:07:14 GMT

حمله توئیتریِ سعید جلیلی به ظریف

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۶۲۷۲

حمله توئیتریِ سعید جلیلی به ظریف

رویداد۲۴ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتر نوشت: «بدتر از فشار اقتصادی دشمن، آن است که کسانی در داخل کشور با آنکه شاهد این دشمنی آشکار هستند، می‌گویند اگر لازم باشد مجددا مذاکره خواهیم کرد؛ مگر دفعات قبل که لازم دیدید، چه فرجامی را به ارمغان آوردید؟»

این اظهارات تند جلیلی درحالی مطرح شد که وزیر خارجه در گفتگویی تاکید کرده بود «من طرفدار منافع ملی ایران هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر منافع ملی ایران و مردم مستلزم این باشد که مذاکره بکنیم، مذاکره می‌کنم. در هیچ مذاکره‌ای شما نمی‌توانید به طرف مقابل‌تان اعتماد کنید. روابط بین‌الملل بر اساس بی‌اعتمادی است. برای همین است اگر قرار بود به کسی اعتماد کنیم، برجام ۱۵۰ صفحه نمی‌شد بلکه دو صفحه می‌شد که ما می‌گفتیم ما سلاح هسته‌ای نمی‌خواهیم و آن‌ها هم می‌گفتند تحریم‌ها را برمی‌داریم.»

ظریف تاکید کرده بود «با اعتماد در روابط بین‌الملل سازگاری ذهنی ندارم. با ضد این و آن بودن موافق نیستم. معتقدم منافع ملی را باید دنبال کنیم و اگر روزی این منافع ملی مستلزم آن است که مذاکره کنیم، این کار را انجام دهیم؛ البته بعد از اینکه همه مقام‌های کشور مذاکره را تایید کردند.» لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، سعید جلیلی ، ظریف سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سعید جلیلی ظریف منافع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز  در شهر جیاینگ یکن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیاز‌های ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران