Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید جلیل میرمحمدی پنجشنبه شب در دیدار تعدادی از معلمان بازنشسته استان افزود: معلمی یکی از شریف‌ترین مشاغلی است که باید بیش از گذشته در راستای ارتقای جایگاه آن اقدام شود.

وی ادامه داد: بررسی مسایل و مشکلات معلمانی که همه زندگی خود را وقف تعلیم و تربیت آینده‌سازان میهن اسلامی کرده اند یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فرهنگیان باید بدون دغدغه مالی و معیشتی همچنان با حضور در عرصه‌های علمی و  فرهنگی به نظام و انقلاب مقدس اسلامی خدمت کنند.

میرمحمدی گفت: نقش معلمان به خصوص بازنشستگان خدوم  بر هیچ فردی پوشیده نیست و باید با عزم جدی و همکاری سایر بخش‌ها برای رفع نیازها و تامین مطالبات بر حق این قشر فرهیخته اقدام کرد.

وی در این دیدار قول داد با همکاری نمایندگان مجلس نسبت به پیگیری خواسته‌های معلمان بازنشسته اقدام کند.

رسیدگی برای تحقق لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان جزو مطالبه  اصلی معلمان است که در این دیدار مطرح شد و  اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری، انجام قانون نظام هماهنگ حقوق و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان نیز مورد تاکید قرار گرفت.

طی سال‌های گذشته  بازنشستگان آموزش و پرورش بارها اجرای طرح همسان‌سازی حقوق خود را خواستار شدند.

یزد ۱۵ هزار بازنشسته فرهنگی و نزدیک به ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد و این استان با یک ‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، حدود ۲۷۰ هزار دانش‌آموز و ۲ هزار و ۱۰۰ مدرسه دارد.

برچسب‌ها یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی معلم فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی معلم فرهنگیان یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی معلم فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

تجارت نیوز نوشت: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902228

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود