Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امشب (جمعه) در چارچوب هفته سی اُم پیگیری خواهد شد و در یکی از بازی‌های این هفته و از ساعت ۲۳:۴۵ منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام می‌رود.

۲ تیم در شرایطی رو در روی هم قرار می‌گیرند که سرخپوشان شهر منچستر با ۴۵ امتیاز از ۲۹ بازی در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارند و سفیدپوشان لندنی از همین تعداد بازی، ۴۱ امتیاز اندوخته اند و در رتبه هشتم لیگ برتر جای گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف امتیازی اندک بین۲ تیم و جاه طلبی آنها  برای راهیابی به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بر حساسیت این مسابقه بیش از پیش می افزاید.

این بازی چهارمین مسابقه پس از پایان تعطیلات سه ماهه ناشی از ویروس کرونا محسوب می‌شود. این مسابقه باید در ماه مارس برگزار می‌شد، اما شیوع بیماری کووید ۱۹ باعث توقف بازی‌های لیگ برتر شد. البته هر ۲ تیم از این وقفه‌ی اجباری سود بردند، زیرا این تعطیلی ناخواسته باعث شد ستاره‌های مصدوم آن‌ها دوباره شرایط حضور در میدان را به دست بیاورند.

بازگشت مصدومان

خبر خوش برای هواداران "شیاطین سرخ" این است که "مارکوس رشفورد" و "پل پوگبا"، ۲ ستاره تاثیر گذار این تیم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی مدت قرار است به ترکیب یونایتد برگردند. به این ترتیب احتمالا پوگبا در کنار برونو فرناندز در خط میانی بازی می‌کند و رشفورد نیز در خط حمله قرار خواهد گرفت.

پوگبا که مچ پای خود را به تیغ جراحان سپرده بود، می‌تواند پس از ۱۷۶ روز اولین بازی خود را برای تیمش انجام دهد و ممکن است پس از گذشت ۲۶۳ روز، بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان برود.

در تیم میزبان هم  خبر خوش کم نیست؛ "هری کین" ستاره ارزشمند این تیم که روز اول ژانویه ۲۰۲۰ برابر ساوتهمپتون مصدوم شد، قرار است دوباره پس از گذشت بیش از ۶ ماه در ترکیب سفید پوشان لندنی قرار بگیرد و به گفته مورینیو در ترکیب ثابت ابن تیم خواهد بود.
"سون هیونگ مین" مهاجم کره‌ای و "موسی سیسکو" هافبک تاتنهام هم که هر ۲ در این فصل تحت عمل جراحی قرار گرفتند در این بازی در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.

غایبان بزرگ مسابقه

اما "دله الی" ستاره ملی پوش تاتنهام در این بازی غایب بزرگ مورینیو خواهد بود. این بازیکن به دلیل به تمسخر گرفتن ویروس کرونا، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

در سوی دیگر "فیل جونز" به دلیل مصدومیت جزئی در بازی تمرینی درون تیمی، نمی‌تواند منچستر یونایتد را برابر تاتنهام همراهی کند.

انگیزه‌های خاص "آقای خاص"

ژوزه مورینیو، مربی فعلی تاتنهام، شناخت خوبی از تیم مهمان دارد، زیرا تا دسامبر ۲۰۱۸ هدایت این تیم را بر عهده داشت. قبل از تعطیلی لیگ، من یونایتد بهترین روز‌های خود را از زمان انتخاب اوله گونار سولشر، سپری می‌کرد. این تیم در ۱۰ بازی (در همه رقابت ها) شکستی نداشت.

مورینیو اولین شکست خود را به عنوان سرمربی اسپرز در "اولدترافورد" در ماه دسامبر متحمل شد. در آن بازی رشفورد ۲ گل برای یونایتد‌ها زد و "دله الی" نیز تک گل تاتنهام را به ثمر رساند. اما حالا شرایط تاتنهام به مراتب بهتر از آن روز است؛ هری کین، سون هیونگ مین و استیون برگوئین از مصدومیت‌های طولانی مدت برگشته اند و "آقای خاص" می‌تواند در بازی برگشت به انتقام گرفتن از شاگردان سابقش فکر کند.

تاتنهام که در ۴ فصل اخیر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است، سال گذشته موفق شد به فینال لیگ قهرمانان راه یابد، اما در این فصل نتوانسته روز‌های خوب فصل پیش را تکرار کند و حالا برای کسب مجوز حضور در این رقابت‌های معتبر با چند تیم از جمله منچستریونایتد رقابت می‌کند. این تیم در رتبه هشتم ۷ امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله دارد. در نتیجه جدال امشب ۲ تیم اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

نکات آماری ۲ تیم

منچستریونایتد

در چهار بازی آخر ۲ تیم مقابل یکدیگر (در همه رقابت ها)، منچستر یونایتد سه پیروزی و یک باخت داشته است.

یونایتد‌ها که از سپتامبر ۲۰۰۱ تا فوریه ۲۰۰۷ شش بار متوالی موفق شد در خارج از خانه بر تاتنهام غلبه کند حالا این فرصت را دارد که پس از گذشت ۱۳ سال ۲ برد پیاپی خارج از خانه را برابر این تیم لندنی رقم بزند.

یونایتد در ۱۱ مسابقه در همه رقابت‌ها شکست نخورده است و ۸ برد کسب کرده، ۲۹ گل به ثمر رسانده و ۹ کلین شیت داشته است.

آن‌ها در ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر، در چهار بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند. با این حال، یونایتد از ۱۸ مسابقه آخر خارج از خانه در لیگ برتر، تنها چهار پیروزی کسب کرده است.

این بازی دویستمین بازی نمانیا ویدیچ مدافع کروات من یونایتد خواهد بود.

مارکوس رشورد مهاجم جوان یونایتد در ۲ بازی آخر تیمش برابر اسپرز ۳ بار گلزنی کرده است.

تاتنهام

تاتنهام در شش بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند.

آن‌ها این فصل فقط در چهار بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند که یکی از ضعیف‌ترین آمار از این لحاظ این لیگ برتر است.

تاتنهام هرگز در ماه ژوئن در یک مسابقه مهم پیروز نشده است که آخرین مورد آن فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول بود که لندنی‌ها تن به شکست دادند.

ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی اسپرز ۳ بار مقابل حریفانی که قبلاً هدایت آن‌ها را بر عهده داشته، قرار گرفته و هر سه بازی را باخته است.

هری کین در ۱۱ بازی لیگ برتر برابر یونایتد، فقط ۲ گل به ثمر رسانده است، یعنی در هر ۴۵۷ دقیقه یک گل که بدترین عملکرد این بازیکن در برابر یک حریف لیگ برتری است.

سون هونگ مین در ۵ مسابقه پیاپی اسپرز در تمام مسابقات گلزنی کرده است.

بیشتر بخوانید:

شوک به لیگ جزیره/ بازیکن تیم نوریچ کرونا گرفت بازیکن لیگ برتری در درگیری با سارقان مجروح شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منچستر یونایتد تاتنهام لیگ جزیره همه رقابت ها لیگ قهرمانان خارج از خانه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!