Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:42:31 GMT

نظر کارشناس داوری مارکا صحنه جنجالی رئال- والنسیا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۶۷۶۴

نظر کارشناس داوری مارکا صحنه جنجالی رئال- والنسیا

آندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا، می گوید که گل والنسیا در نیمه اول بازی دیشب این تیم مقابل رئال مادرید به درستی مردود اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، از نخستین دقایق بامداد امروز دو تیم رئال مادرید و والنسیا در چهارچوب رقابتهای هفته بیست و نهم لالیگا و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی قاطع و 3-0 شاگردان زین الدین زیدان خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد همچنان رقابت در صدر جدول بین دو تیم رئال و بارسا داغ دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 20 مسابقه دیشب اما والنسیا پیش از تیم میزبان به گل برتری دست یافت. این گل توسط مهاجم اسپانیایی و ملی‌پوش این تیم یعنی رودریگو مورنو به ثمر رسید اما داور مسابقه بعد از کش و قوس های فراوان و مراجعه چندباره به مانیتور VAR آن را مردود اعلام کرد.

 

 

 

 

با این وجود بازیکنان و کادر فنی والنسیا بعد از این تصمیم داور بسیار ناراحت و معترض بودند و اعتقاد داشتند که گل رودریگو در شرایط درستی به ثمر رسیده است. در همین رابطه آندوخار اولیور کارشناسی داوری مارکا به اظهار نظر در این باره پرداخته و اعلام کرده که گل والنسیا به درستی مردود اعلام شده چراکه مکسی گومز کاملاً در منطقه آفساید قرار داشته است.

رئال مادرید والنسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ

دریافت 35 MB کد خبر 6093789

دیگر خبرها

  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال