Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: دولت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ۵۰ هزار میلیارد تومان به خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی بدهکار است و این باعث شده تا این قرارگاه نتواند حقوق و مطالبات شرکت‌ها و افراد زیر مجموعه خود را پرداخت کند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان به خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدهکار است و تاکنون این بدهی را پرداخت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم پرداخت این بدهی توسط دولت باعث شده تا قرارگاه خاتم الانبیاء هم نتواند مطالبات شرکت‌ها و افراد زیر مجموعه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپردازد و این عدم پرداخت بدهی توسط دولت موجب بروز مشکل شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در پروژه‌های بزرگ عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه آبرسانی استان خوزستان شرکت کرده و کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سرانجام رسانده و دولت باید مطالباتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پروژه‌های مختلف پرداخت کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: دولت در حالی بدهی خود به قرارگاه خاتم الانبیاء را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌پردازد که جلوی شرکت‌هایی مثل توتال فرش قرمز پهن می‌کند و آنها هم کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیمه کاره رها کرده و از کشور می‌روند.

وی در پایان گفت: ‌از سوی دیگر دولت که پول قرارگاه خاتم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداده، از پول کارگران این مملکت حقوق و دستمزد مربی تیم ملی فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت می‌کند و این آقا بابت سه مسابقه که حاصل آن دو باخت و یک تساوی بوده 7 میلیون دلار از ایران پول گرفته که این پول از منابع و درآمدهای شستا پرداخت شده که متعلق به تأمین اجتماعی و کارگران این مملکت است و باید برای پرداختن آن از تک تک کارگران اجازه گرفته می‌شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بدهی دولت مجلس مجلس شورای اسلامی بدهی دولت مجلس مربی تیم ملی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ پاسدار اسلام موسوی در نشست با اصحاب رسانه افزود: خوزستان ۱۰ ماه از سال با مشکل گرما مواجه است از این رو ۲ هزارو ۲۰۰ کولر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به نیازمندان اهدا و ۳۰ قرارگاه برای تعمیرات کولر فعال شد.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی، ۴۶ هزار بسته پوشک و ۱۱۵ هزار اقلام بهداشتی اهدا شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: همچنین در سال گذشته یک هزارو ۲۳۴ سرویس جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی و ۴۶ هزارو ۵۶۸ قلم نوشت افزار توسط گروه‌های جهادی و خیران تهیه و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار موسوی  بیان کرد: مرز چذابه یکی از مرز‌های پرتردد ایام اربعین است، اما زیرساخت‌های کافی ندارد که قرارگاه سازندگی سه هزار کیلومتر راه را آسفالت، سه کیلومتر سایه‌بان، ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی احداث کرده است.

وی ادمه داد: ۲۱۵ موکب توسط سه هزارو ۵۰۰ جهادگر در ۲ مرز چذابه و شلمچه برپا شد.

سرهنگ پاسدار موسوی با اشاره به اینکه ۱۱ هزارو ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی شده است، گفت: یکی از موضوعات اصلی روستا‌ها این است که برای انتقال محصولات خود با مشکل مسیر‌ها مواجه هستند، سعی شده مسیر برای تردد روستاییان فراهم شود که دراین راستا ۱۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی افزود: سال گذشته یک هزار تن قیر در چذابه، سوسنگرد و دزپارت برای آسفالت مصرف شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور و سه هزارو ۶۰۰ گروه جهادی در خوزستان فعالیت دارند، اظهار کرد: ۲۰۵ واحد مسکونی، یک هزارو ۵۲۲ تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد احداث شده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با استانداری خوزستان گفت: با فرمانداری شهرستان شوش برای تکمیل و تجهیز مجتمع رفاهی شهرستان شوش و تکمیل و تجهیز سرویس بهداشتی و بازارچه مجاور حرم دانیال نبی (ع) تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سال گذشته ۶۴ برنامه تلویزیونی، ۶ قسمت پخش زنده، هشت برنامه رادیویی و هفت برنامه مجله خبری، یک هزارو ۵۰۴ خبر و ۳۵ مستند تولید کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان