Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه آمار ابتلا روانه به کرونا در مازندران همچنان دورقمی است، گفت:  رعایت بهداشت فردی و دستورالعمل‌های بهداشتی، تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، در حالی حدود چهار ماه از شیوه ویروس کرونا می‌گذرد که بعد از قرنطینه خانگی در اسفند و فروردین ماه با آغاز تعطیلات عید فطر برخی به‌دلیل گرمای هوا و برخی نیز به دلایل دیگر کم کم بحث قرنطینه را جدی نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش‌های میدانی نیز بعد از بازگشایی مراکز پرخطر ترددها به‌صورت عادی جریان دارد و این ویروس کمتر جدی گرفته می‌شود درحالی‌که باید گفت این ویروس اصلا شوخی ندارد و خطر ابتلا به آن جدی است.

در استان مازندران که همچنان روزهای زرد کرونایی را تجربه می‌کند باتوجه به اینکه اعلام شده بود از سفرهای غیرضروری پرهیز شود اما طی روزهای گذشته جاده‌های استان شلوغ شده و ترافیک بسیار سنگینی را شاهد بودین که نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند.

 دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی  ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.


وی افزود: در همین مدت تعداد ۳۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۲۳۰ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.


این مسوول با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت فردی و دستورالعمل‌های بهداشتی، تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: تغییر باورهای مردم نسبت به شیوع کرونا بسیار خطرناک است.
موسوی یادآور شد: برگزاری تجمعات و جشن‌ها از علت‌های اصلی افزایش مبتلایان به کرونا در استان‌های وضع قرمز است.


وی در پایان گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفرهای غیرضرور، عدم حضور در دورهمی‌ها ، جشن‌ها و مراکز پرتردد و استفاده از ماسک از موارد مورد تاکید است.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران دانشگاه علوم پزشکی کرونا آمار مازندران دانشگاه علوم پزشکی کرونا آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد