Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: روز شنبه با برگزاری جلسات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، در خصوص احتمال بازگشت محدودیت های ناشی از این بیماری در استان تصمیم گیری می شود. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی،علیار راستگو در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در برخی ازشهرهای آذربایجان شرقی اظهار داشت : از مردم می‌خواهیم به هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا توجه ویژه‌ای داشته و با سه عمل ساده اما اساسی رعایت بهداشت فردی و شست‌وشوی های مکرر دست‌ها، زدن ماسک در مکان‌های پرتجمع و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، گام مهمی برای ایمنی از این بیماری بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز شنبه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد که احتمال اعمال محدودیت‌های جدید البته با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد.

نماینده اصفهان در مجلس: کرونا تاثیرات وسیعی بر خانواده و اجتماع گذاشتروحانی: از برگزاری تجمع‌ها که از مهم‌ترین عوامل شیوع کروناست ممانعت شودرادیو| ابتلای 250 از کادر درمانی استان هرمزگان به ویروس کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی افزود: اگر مردم نسبت به توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا و انجام توصیه‌های بهداشتی عنایت کافی را نداشته باشند، مسئولان استانی وادار به انجام تصمیمات لازم برای اعمال محدودیت‌ها خواهند شد.

راستگو با بیان اینکه بازگشت محدودیت‌ها در هر حال منوط به تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست، افزود: تصمیمات فرمانداران در این زمینه باید به تصویب ستاد استانی برسد.

راستگو خاطرنشان کرد: ایجاد محدودیت در فعالیت ناوگان اتوبوس‌رانی تبریز و سایر محدودیت‌ها، به عنوان پیشنهاد به ستاد استانی ارائه شده و در جلسه روز شنبه بررسی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از افزایش نظارت بر واحدهای صنفی از روز شنبه خبر داد و گفت: از روز شنبه شاهد تشدید نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی و دیگر مکان‌های عمومی استان خواهیم بود.

وی، تشکیل هرگونه اجتماع همچون مراسم عروسی و عزا را زمینه‌ای برای شیوع بیشتر بیماری کرونا دانست و گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مساجد تنها مربوط به برگزاری نماز بوده و مصوبه‌ای برای برگزاری مراسم‌های عزاداری در مساجد صادر نشده است.

راستگو ادامه داد: از رسانه‌های استان می‌خواهیم، جدی بودن بیماری کرونا را به مردم یادآوری کرده و حساسیت لازم را بین آنان ایجاد کنند چرا که بیماری کرونا، هنوز از بین نرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین آمار بستری شدگان بیمارستانی در استان گفت: طبق آخرین آمار 567 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از سوی دیگر، تعداد مبتلایان در حال افزایش است که آذربایجان شرقی را وارد مرحله جدیدی از این بیماری خواهد کرد.

انتهای پیام/115/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا آذربایجان شرقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی ویروس کرونا آذربایجان شرقی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی مقابله با کرونا بیماری کرونا محدودیت ها ستاد ملی روز شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته