Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از اینکه از رکورد گلزنی فرانس پوشکاش گذشته، ابراز خوشحالی کرد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید در حالی بامداد امروز (جمعه) در هفته بیست‌ونهم لالیگای اسپانیا با نتیجه 3 بر صفر بر والنسیا غلبه کرد که کریم بنزما با دو گلی که در دقایق 61 و 86 به ثمر رساند، شمار گل‌های زده خود با پیراهن این تیم را به عدد 243 رساند و از رکورد 242 گل‌زده فرانس پوشکاش گذشت و به رده پنجم برترین گلزنان تاریخ باشگاه رئال مادرید صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم فرانسوی حالا در جدول برترین گلزنان تاریخ این باشگاه اسپانیایی پشت‌سر کریستیانو رونالدو (451 گل)، رائول (323 گل)، دی‌استفانو (308 گل) و سانتیانا (290 گل) قرار دارد.

بنزمای 32 ساله پس از این بازی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت: تصور چنین چیزی (رسیدن به رکود پوشکاش) را نمی‌کردم. خیلی خوشحالم. مدت طولانی است که تلاش می‌کنم و همیشه به دنبال بهبود کیفی بازی‌ام بوده‌ام. امیدوارم بتوانم با همین روند به کارم ادامه بدهم. از اینکه برای رئال مادرید بازی می‌کنم، خیلی خوشحالم.

این مهاجم فرانسوی درباره کسب این پیروزی نیز اظهار داشت: بازی آسانی نبود، چون والنسیا کار را برای ما سخت کرد، اما در نهایت ما به پیروزی رسیدیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم. این پیروزی خیلی مهمی است، چون والنسیا تیم خیلی خوبی است.

زیدان: باید روی کار خودمان تمرکز کنیم نه بارسلونا!/ گل دوم بنزما فوق‌العاده بود

بنزما همچنین درباره گل دومش که پس از مهار استثنایی توپ با شوتی سرضرب وارد دروازه یسپر سیلسن کرد، خاطرنشان کرد: درباره گل دومم باید بگویم که همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من سانتر مارکو آسنسیو را کنترل کردم و با پای چپ شوت زدم که تبدیل به گل شد. شاید گل آسانی به نظر بیاید، اما در چنین مواردی باید سریع عمل کرد.

کریم بنزما این فصل در 38 بازی از رقابت‌های مختلف 21 گل به ثمر رسانده است. او حالا چهارمین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید است که در هشت فصل بیش از 20 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط والنسیا کریم بنزما لالیگا رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والنسیا کریم بنزما لالیگا رئال مادرید والنسیا کریم بنزما لالیگا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاصه بازی تراکتور - استقلال (فیلم) خلاصه بازی پرسپولیس - سپاهان (فیلم) خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)

دیگر خبرها

  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!