Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@13:17:35 GMT

پرفروش‌ترین خودروهای برقی فرانسه

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۷۴۱۲

پرفروش‌ترین خودروهای برقی فرانسه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فرانسه که بدون شک یکی از مهم ترین بازارهای فروش خودرو در اروپا و جهان به شمار می‌رود و میزبان خودروسازان بزرگی همچون رنو و پژو بوده است، همواره برای کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو حائز اهمیت بوده و آنها با بررسی و تحلیل آمارهای مربوط به میزان فروش محصولات مختلف، موفقیت پیش ِروی خودروهای موجود در این بازار را در ماه‌ها و سال‌های آتی پیش بینی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، آمار و گزارش‌های جدید منتشر شده از بازار فرانسه نشان می دهد که خودروی برقی رنو زوئی توانسته با اختلاف زیاد نسبت به رقبای خود رتبه نخست جدول رده بندی پرفروش ترین و بهترین خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست را در ماه گذشته میلادی مهر ۲۰۲۰ به خود اختصاص دهد.

بر اساس نمودار زیر که در وب سایت cleantechnica آمده است، خودروی برقی رنو زوئی (Renault Zoe) در ماه گذشته میلادی ۱۱۶۵ دستگاه در بازار فرانسه فروخته و بدین ترتیب در جایگاه نخست قرار گرفته است.

بعد از آن پژو ۲۰۸ با فروش ۶۷۹ دستگاه، هیوندای کونا با فروش ۰۳۵۱ دستگاه، دی اس ۷ کراس بک پلاگین هیبریدی با فروش ۳۱۳ دستگاه، پژو ۳۰۰۸ پلاگین هیبریدی با فروش ۲۹۷ دستگاه، مرسدس جی ال سی ۳۰۰ با فروش ۲۶۳ دستگاه، سیتروئن سی زیرو با فروش ۲۴۷ دستگاه، تسلا مدل ۳ با فروش ۲۱۹ دستگاه، کیا نیرو با فروش ۲۰۵ دستگاه، مینی کوپر با فروش ۱۹۱ دستگاه، ولوو xc۶۰ پلاگین هیبریدی با فروش ۱۵۸ دستگاه، پورشه کاین پلاگین هیبریدی با فروش ۱۵۶ دستگاه، پژو ۲۰۰۸ با فروش ۱۵۱ دستگاه، مینی کانتریمن پلاگین هیبریدی با فروش ۱۳۳ دستگاه، بی ام و آی۳ با فروش ۱۲۲ دستگاه، نیسان لیف با فروش ۱۱۳ دستگاه ، بی ام و x۵ پلاگین هیبریدی با فروش ۱۰۹ دستگاه ،پژو ۵۰۸ پلاگین هیبریدی با فروش ۱۰۴ دستگاه، دی اس ۳ کراس بک برقی با فروش ۱۰۳ دستگاه و میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی فروش ۷۶ دستگاه به ترتیب در جایگاه های دوم تا بیستم این جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا خودرو خودرو فرانسوی خودرو برقی انتشار آلاینده خودروهای برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما آقای مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودروهای وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

کد خبر 849480 برچسب‌ها سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز