Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از تاسیس مرکز مستقل این ستاد در لرستان خبر داد.

مخبر دزفولی ۳۰ مرداد در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: به دنبال تاسیس مرکز مستقل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان و شهرستان خرم‌آباد هستیم.

وی افزود: برای بررسی زمینه ایجاد کار و اشتغال در لرستان و همچنین بررسی مشکلات کارخانه‌های تعطیل‌شده استان به زودی هیئت ویژه‌ای را جهت مطالعه و بررسی به لرستان اعزام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخبر دزفولی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌های عملیاتی بتوانیم درصد بیکاری لرستان را کاهش بدهیم.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از جهاد هم‌جانبه کادر سلامت و درمانی و فعالیت‌های گروه‌های جهادی، جوانان مومن و انقلابی، نیکوکاران، مردم متدین، سازمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و همچنین ستاد مشارکت‌های مردمی و نهادهای تحت نظارت دفتر مقام معظم رهبری از جمله کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل در مقابله با ویروس کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی خدمات ستاد اجرایی فرمان امام راحل در ایجاد اشتغال، عمران و آبادانی، مدرسه‌سازی، محرومیت‌زدایی و بهداشت و درمان را موجب رضایت خداوند و گشایش در امور اقشار آسیب‌پذیر دانست و خواستار ادامه این‌گونه فعالیت‌ها در لرستان شد.

شاهرخی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در لرستان افزود: به دلیل نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار خواستار تاسیس دفتر مرکزی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان یک مرکز مستقل در لرستان و شهرستان خرم آباد هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: به طور یقین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با توانایی‌های علمی و اجرایی که در همه زمینه‌ها دارد با حضورش در لرستان می‌تواند از رنج خانواده‌هایی که چند جوان بیکار دارند بکاهد و با ایجاد اشتغال، توانمندسازی و کمک به رفع مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده استان امید را در دل مردم لرستان زنده کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام ره ستاد اجرایی فرمان امام ره مرکز مستقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رضا سپهوند» از حوزه خرم‌آباد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم‌بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

جریان انقلابی اکثریت را دارد، اگر کسانی انقلابی هستند وارد مجلس شوند و اولویت‌های مهم جامعه را در نظر بگیرند، موجب تقویت امید در جامعه می‌شود.‌

مهم‌ترین موضوعی که باتوجه‌به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده موردتوجه قرار بگیرد، چیست؟

حوزه تخصصی من آموزش و حوزه حقوقی و همچنین بودجه است، تلاش من این است که در کمیسیون بودجه باشم و دغدغه من تخصیص اعتبارات به شکل متوازن در کشور است و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم صورت گیرد.‌

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون بودجه

مهم‌ترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

مهم‌ترین چالش اصلی لرستان بیکاری است و راهکار آن هم این است که از اعتبارات دولتی و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای رفع این چالش استفاده کنیم، زیرساخت‌ها در این رابطه باید فراهم شود.

کد خبر 6086482

دیگر خبرها

  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور