Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس ارشد سازمان جهانی بهداشت (WHO) با ابراز امیدواری از اینکه واکسن کرونا تا پایان سال جاری میلادی (۲۰۲۰) با موفقیت تولید شود، از قرار گرفتن صدها میلیون دوز از آن در مرحله اول و در اختیار اقشاری که بیشتر در معرض خطر هستند خبر داد.

"سمیه سوامیناثان"، دانشمند ارشد سازمان جهانی بهداشت در این باره گفت: هرچند هنوز به واکسنی دست نیافته‌ایم اما حدود ۲۰۰ واکسن بالقوه تحت بررسی است و ۱۰ واکسن بالقوه به مرحله آزمایش انسانی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین یادآور شد که هرچند تولید واکسن فرآیندی پیچیده است اما او به یافتن یک واکسن امیدوار است چرا که اگر یکی از تلاش‌ها به جایی نرسد، همچنان گزینه‌های دیگری وجود دارند که کار روی آنها به تولید واکسن منجر شود.

بنابر گزارش بی‌بی‌سی، سوامیناثان که بالاترین مقام علمی سازمان جهانی بهداشت است ابراز امیدواری کرده که تا پایان سال جاری میلادی واکسنی تولید شود و در مرحله اول در اختیار اقشاری مثل کادر درمانی، کارکنان فروشگاه‌ها یا ساکنان مکان‌های با سرایت بالا همچون خانه‌های سالمندان و زندان‌ها قرار بگیرد.

بنابر گزارش شبکه خبری "اِن دی تی وی"، وی همچنین امیدوار است که تا پایان سال ۲۰۲۱ نیز دست‌کم دو میلیارد دوز دیگر از این واکسن تولید شود./ ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

   

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت تا پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!

گفته می‌شود «اشلوت» سرمربی جدید لیورپول شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی اعلام جدایی یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل جاری و بعداز ۱۰سال کار، لیورپول سرمربی بعدی خود را معرفی کرده است.

فابریتزیو رومانو خبر داد: آرنه اشلوت سرمربی جدید لیورپول خواهد بود و جایگزین یورگن کلوپ در پایان فصل می‌شود. قرارداد بین فاینورد و لیورپول برای انتقال این مربی هلندی به آنفیلد امضا شده است.

اشلوت ، علیرضا جهانبخش را در بخش عمده فصل جاری نیمکت نشین کرد اما نتایج درخشانی کسب کرده است و هفته قبل در جام حذفی هلند هم قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران