Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه کاشان از جذب ۶۷ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال کمک نقدی و غیره نقدی ویژه رزمایش سراسری کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه در کاشان بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش از 25 فروردین لغایت یکم اردیبهشت برگزار شد که ارزش کمک‌های نقدی این مرحله 547 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این میزان کمک نقدی شامل کمک‌های مردمی، اهدایی ستاد رزمایش کشوری و کمک قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی بود، افزود: مرحله دوم این رزمایش سراسری از دوم اردیبهشت لغایت 14 اردیبهشت ادامه داشت که کمک‌های نقدی این مرحله به دو میلیارد و 100 میلیون تومان رسید.

فرمانده سپاه کاشان از اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از تاریخ 15 اردیبهشت تا 19 خردادماه در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: کمک‌های نقدی در مرحله سوم نیز در مجموع به 525 میلیون تومان رسید که در مجموع سه مرحله سه میلیارد و 172 میلیون و 500 هزار تومان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شد.

چهارمین مرحله کمک مومنانه در پرند برگزار شدرزمایش مومنانه «اهدای خون» بسیج مساجد و محلات در استان گیلان برگزار می‌شودکمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به 65 هزار خانوار گلستانی آغاز شد

وی ضمن اشاره به کمک‌های غیرنقدی شهروندان به رزمایش سراسری کمک مومنانه در کاشان گفت: کمک‌های غیرنقدی در این رزمایش نیز به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون تومان بود که 12هزار بسته غذایی از این طریق در رزمایش سراسری کمک مومنانه تهیه و توزیع شد.

اکبری با بیان اینکه در مجموع سه مرحله با احتساب کمک‌های غیرنقدی 23 هزار بسته در سطح شهرستان تهیه و توزیع شد و در مجموع ارزش کمک‌های نقدی و غیرنقدی به شش میلیارد و 772 میلیون 500 هزار تومان رسید، تصریح کرد: در قالب مرحله چهارم رزمایش سراسری کمک مومنانه و به‌دلیل کمبود واحدهای خونی پویش شهرستانی نذرخون راه‌اندازی شد که در این اقدام ضمن مشارکت مردم همیشه در صحنه جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج کاشان به صورت داوطلبانه با حضور در پایگاه انتقال خون کاشان نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

وی ضمن اشاره به تداوم رزمایش کمک مومنانه در کاشان تبیین کرد: در ادامه این رزمایش بزرگ در نظراست با کمک خیران نسبت به پرداخت هزینه‌های اجاره بها، اقساط معوق و بدهکاری قرض مقروضین که در شرایط فعلی دچار مشکل شده‌اند کمک‌هایی صورت پذیرد.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش سراسری کمک مومنانه کمک مومنانه در کاشان کمک های نقدی تومان رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بنی تمیم پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پرونده قاچاق یک هزار و ۴۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه ویژه به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه افزود: شعبه با تحقیق‌های لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده نیز متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنی تمیم بیان کرد: شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت ۴۲۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی امیدیه اظهار کرد: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی متهم وصول شد.

کد خبر 6097118

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد