Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:31:41 GMT

عبدی: با رویای صعود به جام جهانی بازی می کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۷۷۴۴

عبدی: با رویای صعود به جام جهانی بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان درباره قرعه ایران در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ گفت: با اینکه در گروه سختی قرار گرفتیم،‌ اما صعود از مرحله گر‌وهی امکانپذیر است.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی در ابتدا گفت: باتوجه به قرعه‌کشی‌ انجام شده در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا، با تیم‌های کره‌شمالی، قطر و بحرین در گروه نخست مسابقات قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با میزان شناخت و آگاهی که از این سه تیم داریم‌ باید تصریح کنم که در گر‌وه سختی قرار گرفتیم، اما به نظرم صعود به دور بعدی مسابقات کاملا امکانپذیر است.تردیدی وجود ندارد که برای موفقیت در مسابقات، عوامل گوناگونی دخیل است و باید کلیه جوانب را در نظر بگیریم. متاسفانه شیوع کرونا آسیب زیادی به برنامه‌های آماده‌سازی‌ ما وارد کرد. در تلاشیم که تا جای ممکن از فرصت باقیمانده نهایت بهره را ببریم و بازیکنان را از نظر بدنی و فنی به بالاترین سطح آمادگی برسانیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ادامه داد: کره شمالی تیمی فوق‌العاده و به نوعی قوی‌ترین حریف ما‌ در این گروه است و با این تیم در تورنمنت چین بازی کردیم و شناخت خوبی از آنها داریم. در مصاحبه‌های قبلی هم اشاره کردم که بازیکنان این تیم از نظر جسمی و سنی شرایط قابل تاملی دارند. قطر هم که پس از قهرمانی تیم ملی بزرگسالانش در جام ملتهای آسیا برای همه مشخص شد که عامل اصلی موفقیت آنها، سرمایه‌گذاری‌ در فوتبال پایه در سال‌های اخیر بوده است. پس نباید تردید داشته باشیم که این تیم هم با شرایط خوب و ایده‌آل وارد مسابقات خواهد شد. اگرچه از نظر فنی شناخت زیادی از تیم بحرین نداریم، اما از امتیاز میزبانی مسابقات بهره می‌برد، پس نمی‌توانیم‌ بحرین را دست کم بگیریم.

 

عبدی درخصوص نشست خود با دبیرکل فدراسیون گفت: خوشبختانه نشست بسیار خوب و مفیدی با دبیرکل فدراسیون داشتم و مباحث مختلفی مانند شرایط شروع تمرینات، نیازهای کادرفنی و بازیکنان، بازی‌های دوستانه و موارد بسیار دیگری مورد بحث قرار گرفت. اینکه مشخص شد فدراسیون حمایت همه‌ جانبه‌ای از تیم نوجوانان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد داشت، نکته‌ای بسیار دلگرم کننده است. به همین منظور قرار شد نشست دیگری در هفته آینده درخصوص اخذ مجوز آغاز تمرینات و بررسی نهایی موارد مورد نیاز داشته باشیم. صعود ما از مرحله گروهی بستگی به عملکرد ما دارد، که نیازمند تدارک خوب و برنامه‌ریزی منسجم است. برنامه‌ریزی بسیار مناسبی با همکارانم در کادرفنی انجام دادیم که با حمایت همه جانبه فدراسیون در بخش اردویی و بازی دوستانه، می‌توانیم در هر بازی نمایش قابل قبولی داشته باشیم. اگرچه قرعه گروهی بسیار مهم است، اما اطمینان دارم که بازیکنانم پتانسیل کافی برای تحقق رویاهایمان را دارند.

نوجوانان حسین عبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نوجوانان حسین عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: میزبانی تایلند عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج در بانکوک تشکیل جلسه داد. تاج در این جلسه دقایقی با اعضا صحبت کرد و گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم.های قوی که داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاج افزود: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است.

تاج در پایان گفت: اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می کنم.

پس از صحبت‌های تاج، اعضای کمیته به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت تصمیماتی کلیدی را در جهت تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج